Millainen olisi painajaismaisin naapuri?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli: häikäilemätön sekopäinen sekakäyttäjä/alkoholisti naapuri joka omisti asuntonsa. Uhkaili, eli kerrostalossa kuin olisi omistanut koko talon, ei välittänyt mistään säännöistä mitään; jos päätti pestä pyykkinsä niin hänellä oli teetetty avain pyykkitupaan ja repi vaikka toisten vaatteet koneesta että sai omansa pestyä. Omisti koiran jonka näimme syövän jonkun herran lääkenapin, hakkasi koiraa nyrkeillä kuonoon jne. Huudatti musiikkia esim. ooppera-aarioita niin paljon kuin stereoista lähti ja jätti stereot huutamaan ja oli vaikka pari päivää poissa. Poltti ruokansa ja lähes kämppänsä ja koko rappu haisi savulle. Luonaan kävi epämääräisiä vieraita joiden kanssa möykättiin ja riideltiin kellonajasta riippumatta. Uhkaili edesottamuksilla jos hänen tekemisiinsä puututaan. Poliisit kävi noin kahdesti viikossa herran asunnolla. Kävi soittelemassa ovikelloa ja lainailemassa puhelinta käyttöönsä jne.
Vuosi kestettiin ja oli pakko lähteä. Olin ihmisraunio lähinnä siitä syystä että en nukkunut yhtään yötä koko aikana hyvin ja muutenkin hiivimme pitkin käytäviä ettemme törmäisi kyseiseen henkilöön. Se on jäänyt traumaksi vielä tänäkin päivänä että hiivimme käytävässä ja suljemme oven niin ettei kukaan kuulisi.
Koska herra omisti asuntonsa ja ilmeisesti vastikkeet maksoi soppala niin häätäminen olisi ollut lähes mahdotonta. Joten lähdimme.
Melkoista menoa teillä ollut ja omistus asunnostakin on mahdollista saada häätö, mutta ette uskaltaneet tehdä asian eteen
Alapeukutin välinpitämättömyyttänne koiraa kohtaan, normaali ihminen olisi ottanut yhteyttä eläintensuojeluun selkeän eläinrääkkäyksen ollessa kyseessä.
perusnegatiivinen känisijä. kaikesta periaatteesta eri mieltä. jos sanon onpas kaunis päivä niin vastaa "iltapäivästä sataa varmasti" on tietävinään kaikesta ja kaikista kaiken.
Mulla on kauhunaapuripariskunta. Kolistavat koko päivän kotonaan mutta se ei haittaa. Mutta se että ovat rähisseet mulle niin paljon että olen alkanut itkeä, nimittelevät rumasti, ilkeilevät, keksivät perättömiä juttuja ja pahin on se kun en uskalla mennä pihalleni kun heti ovat rähisemässä enkä uskalla mennä postilaatikolle ja roskiksille muutakuin kadun kautta. Pientä helpotusta saan kun olen keksinyt heille "lempinimen" eli KyrpäGustafsonnit.
Se oli huumeita käyttävä, juhlia pitävä, öisin musiikkia täysillä soittava hörhö, jolla silmät seisoi päässä, eikä kukaan uskaltanut valittaa.
Meillä okt naapurissa asuu uusioperhe, viisi lasta jotka mekkaloi ihan hirveästi. Jatkuva trampoliinin nitkutus ympäri vuorokauden, en ymmärrä milloin nuo oikein nukkuu ja käy koulussa tms.. Heittelevät tahallaan palloja ja muita leluja meidän pihalle aidan yli koirallemme. Annan nykyään koiran ensin hajottaa lelut ja vasta sitten heitän ne takaisin.
Nyt onneksi suurin osa lapsista alkaa olla siinä iässä että viihtyvät paremmin sisällä nenä kiinni kännykässä, mutta nuorin noista vielä viihtyy kavereineen ulkona. Aikuisia ei koskaan näy pihalla komentamassa lapsia, ihan itsekseen aina ulkona ovat ja mm. kiipeävät talonsa katolle ja hyppivät sieltä alas trampoliinille. Onneksi on tosiaan korkea aita niin eivät pääse meidän pihalle.