Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö mielestäsi treffeillä miehen aina maksaa?

Vierailija
09.02.2014 |

Silloinkin, vaikka nainen olisi kutsunut miehen treffeille?

Ei mun mielestäni vaan pidä, tollainen on ihan vanhanaikaista.  Joko se maksaa joka kutsuikin, tai sitten kumpikin maksaa omat osuutensa.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksan aina itse. Toisaalta voisi nähdä niinkin, että se maksaa joka kutsuu. Siinä on vain se, että harvoin on selvää kutsujaa, useinhan noi sovitaan yhdessä.

Vierailija
2/27 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 18:30"][quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 18:23"]

joo siis luulee ostavansa kahvin hinnalla? outoja luuloja, sehän vaan kuuluu kundin velvollisuuteen maksaa lasku jos kerran menee treffeille, se on enemmänkin sille kundille hyväksi, voi harjoitella naisestaan huolehtimista, mielestäni on naisellista kun kundi pihistelee, itse olen kuullut että herrasmies nauttii kun maksaa naisen laskun, siis nauttii koska jos tykkää niin haluaa "suojella ja auttaa" naista ja se on yksi tavoista, jos ei ole pihi rahoista niin myös antelias tunteissa näin yleensä mutta poikkeuksia on, jos on köyhä opiskelija niin kyllä ainakin kahvin voi maksaa

[/quote]

Palstan lassukoilta oon oppinut sen, että nainen on pillunantovelassa, jos mies maksaa treffeillä. En siis tosiaankaan halua herättää miehissä mitään luuloja, varsinkin, jos olisin erehtynyt treffailemaan lassukkaa.

[/quote]

olet oikeassa näin jotkut luulee, mä aina tilaan sitä halvinta kahvia tai juomaa ettei se maksettu olisi mitenköön kauhea summa, mutta miten ne kundit käyttäytyy niin usein näin? sehän tulee kasvatuksesta, kundeilla on koko ajan vähemmän "velvollisuuksia" mutta nainen edelleen saa vähempää palkaa työstään, että mitä se "minä niin itsenäinen maksan itse" auttoi? eipä paljon auttanut,täytyy opettaa pojat ihan lapsuudessa ne herrasmiestavat kuten naisille ne kodinhoitojutut, myöhemmin perheessä tehdään töitä tasaarvoisesti ja kotia hoidetaan tasaarvoisesti yhdessä, mutta se on vaan niin että ne käytöstavat ovat kyllä syystä olemassa, sillä jotain on ominaista jokaiselle sukupuolelle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 18:30"][quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 18:23"]

joo siis luulee ostavansa kahvin hinnalla? outoja luuloja, sehän vaan kuuluu kundin velvollisuuteen maksaa lasku jos kerran menee treffeille, se on enemmänkin sille kundille hyväksi, voi harjoitella naisestaan huolehtimista, mielestäni on naisellista kun kundi pihistelee, itse olen kuullut että herrasmies nauttii kun maksaa naisen laskun, siis nauttii koska jos tykkää niin haluaa "suojella ja auttaa" naista ja se on yksi tavoista, jos ei ole pihi rahoista niin myös antelias tunteissa näin yleensä mutta poikkeuksia on, jos on köyhä opiskelija niin kyllä ainakin kahvin voi maksaa

[/quote]

Palstan lassukoilta oon oppinut sen, että nainen on pillunantovelassa, jos mies maksaa treffeillä. En siis tosiaankaan halua herättää miehissä mitään luuloja, varsinkin, jos olisin erehtynyt treffailemaan lassukkaa.

[/quote]

olet oikeassa näin jotkut luulee, mä aina tilaan sitä halvinta kahvia tai juomaa ettei se maksettu olisi mitenköön kauhea summa, mutta miten ne kundit käyttäytyy niin usein näin? sehän tulee kasvatuksesta, kundeilla on koko ajan vähemmän "velvollisuuksia" mutta nainen edelleen saa vähempää palkaa työstään, että mitä se "minä niin itsenäinen maksan itse" auttoi? eipä paljon auttanut,täytyy opettaa pojat ihan lapsuudessa ne herrasmiestavat kuten naisille ne kodinhoitojutut, myöhemmin perheessä tehdään töitä tasaarvoisesti ja kotia hoidetaan tasaarvoisesti yhdessä, mutta se on vaan niin että ne käytöstavat ovat kyllä syystä olemassa, sillä jotain on ominaista jokaiselle sukupuolelle

Vierailija
4/27 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se miehen tietenkään pakko ole maksaa, mutta mun mielestä hyvän kasvatuksen saanut tekee niin ensitreffeillä. Jos treffailu jatkuu, maksetaan vuorotellen.

Ensitreffeille kylläkin sitten haluaisin jonnekin halpaan paikkaan, jonnekin pizzeriaan tms eli niin edullista, että ei pitäisi ihan hulluna kirpaista vaikla maksaisikin molempien aterioinnit.

Mä inhoan sitä, että pariskunnat, jopa ensitreffiläiset, alkaa laskemaan ravintolassa jotain pennosia, että kuka maksaa mitäkin. Sieltä syömästä voi mennä vaikka sitten vielä kahville ja ne kahvit maksaa sitten nainen.

Vierailija
5/27 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä odotan että kundi maksaa, joo ainakin ekoilla treffeillä, yleensä en anna seksiä kuukauteen tai joskus on ollut 3 kuukautta tarvitsen aikaa tutuatuakseni ihmiseen, silloin voin maksaakin oman laskuni, ja kyllä joskus kundi ei vaan tajua, mutta aina voi opettaa, kundeja voi opettaa hyville tavoille jos on kelpo yksilö ja näkyy että sopiva.

Vierailija
6/27 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä odotan että kundi maksaa, joo ainakin ekoilla treffeillä, yleensä en anna seksiä kuukauteen tai joskus on ollut 3 kuukautta tarvitsen aikaa tutuatuakseni ihmiseen, silloin voin maksaakin oman laskuni, ja kyllä joskus kundi ei vaan tajua, mutta aina voi opettaa, kundeja voi opettaa hyville tavoille jos on kelpo yksilö ja näkyy että sopiva.

Vierailija
7/27 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tämä , että se on perinne ja hyvä tapa puhe tulee? 

amerikkalaisista televisio ohjelmista? 

maksoivatko muka isiemme ja isoisiemme ekaluokat treffeillä

naisen ruoat??

Vierailija
8/27 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi paljon maksullisia pimppejä tässä ketjussa.

Eikö se ole vähän noloa?

Vierailija
9/27 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei pidää mutta onhan se tosi outoa,ettei mies haluaa tarjoa naiselle josta tykkä kahvi tai jäätelö??? Sellaisen pihtan kaa en enää tokalle treffelle lähtisi. Pihta ja ahne ei voi olla herrasmies vaan todennäköisesti tosissaan toivo sitä seksi vaan.

Vierailija
10/27 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä! Ois niin noloa maksattaa syömisensä jollain tuikituntemattomalla.

Vierailija
11/27 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies maksaa, silloin pitää olla 100% varma pillu.

Vierailija
12/27 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 17:58"]

[/quote]

Tässäpä vielä yksi syy itse omien ruokiensa maksamiselle. Hyi yäk, "varma pillu"!

Vierailija
13/27 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 17:58"]

[/quote]

Nii ja jos nainen, sitten ei pihdata kullia!

Vierailija
14/27 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse. Olen maksanut itsekin ja joskus taas mies on maksanut. Aika sama. 

Vierailija
15/27 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en rahoita naiselle mitään ennenkun tiedän että suhteella on tulevaisuus.

Vierailija
16/27 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää. En voisi seurustella moukkien ja köyhien kanssa.

Vierailija
17/27 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin maksaa omansa .

Vierailija
18/27 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään pidä. En halua kenenkään miehenretaleen kuvittelevan, että saisi ostettua minut maksamalla kahvikupposen.

Vierailija
19/27 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain ekoilla treffeillä. Toki tarjoudun itse maksamaan omani, mutta pidän miestä kohteliaana, jos hän vaatii saada maksaa. Myöhemmillä treffeillä sitten puoliksi.

Vierailija
20/27 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä selvintä olis jo molemmat automaattisesti aina maksaisivat oman laskunsa. Toisaalta, ehkä on vielä rippeet jäljellä siitä tavasta että jos mies kutsuu, mies maksaa. Ja mies joka ei maksa vaikuttaa köyhältä tai sitten liukuhihnadeittaajalta. Mies, jos et halua maksaa pyydä nainen kahville. Kai nyt joka jampalla on sen verran varaa panostaa että yhdet kahvit voi maksaa JOS vaikuttaa siltä että nainen odottaa miehen maksavan. Mä kyllä yrittäisin mennä ekaksi linjalle ja maksaa omani että minimoidaan vaara siitä että mies tarjoutuu maksamaan. En mä todellakaan halua jäädä mihinkään pillunantovelkaan. Enkä kyllä edes deittailla miestä jolla on sellainen idea seukkamaisesta ja ihmissuhteista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä