Kauppojen huono palvelu
Palvelu kosmetiikkaosastolla on todella ilkeää, ja siellä katsotaan niin nenänvartta pitkin kun sinne kävelee. Ei halua kyllä ostaa MITÄÄN kun asiakaspalvelu on niin ilkeää ja huonoa. Ei kehtaa kävellä minnekkään kun kaikki katsoo jos on vähänkin "huonompiarvoinen, tai huonommin pukeutunut". Ihan järkyttävää palvelua. Tuntuu kuin JOKAINEN myyjä katsoisi perääsi niin että olisit varastamassa jotain, todella ahdistavaa.
Kertokaa mielipiteitänne, ja omia kokemuksia!
Kommentit (5)
Heh, satun olemaan Turussa sukuloimassa, ja tuon kakkosen tekstin luettuani minun on ihan pakko lähteä huomenna verestämään vanhoja muistoja! Silloin aikanaan oletin nuivuuden johtuvan siitä, että olin nuori opiskelija, enkä siis ehkä myyjien arvion mukaan ostamassa parilla sadalla Dioria. Mutta pari kesää sitten kohtelu oli ihan samanlaista, vaikka olin ostoksilla sukujuhlaa varten pynttäytyneenä.
Heh, satun olemaan Turussa sukuloimassa, ja tuon kakkosen tekstin luettuani minun on ihan pakko lähteä huomenna verestämään vanhoja muistoja! Silloin aikanaan oletin nuivuuden johtuvan siitä, että olin nuori opiskelija, enkä siis ehkä myyjien arvion mukaan ostamassa parilla sadalla Dioria. Mutta pari kesää sitten kohtelu oli ihan samanlaista, vaikka olin ostoksilla sukujuhlaa varten pynttäytyneenä.
Mä olin kerran nuhjaantuneissa vaatteissa ja väsyneen näköisenä illalla ostoksilla. Sain ihan ok palvelua myös aluksi, mutta vähänkö myyjä innostui kun tajusi, että halusin pistää kerralla uusiksi koko kosmetiikkarepertuaarini saman tien, eli useamman sadan ostokset. Jopa alkoi palvelu, joka kesti toista tuntia.
Kannattaisi painella psykiatrin puheille.
Tarkoitatko ehkä Turun Stockmannia? Itselläni on kokemus tämän vuoden alusta, kun etsin tiettyä tuoksua enkä itse löytänyt sitä hyllystä. Kysyin sitä sitten myyjältä, joka "armollisesti" otti pullon hyllyltä ja suihkautti sitä kädelleni, mitään sanomatta. Sitten hän kääntyi juttelemaan toiselle myyjälle.
Jos asiakas PYYTÄÄ saada testata jotain tuoksua, niin luulisi kaupanteon kiinnostavan sen verran, että myyjä edes kysyy mitä asiakas piti siitä. Ostamatta jäi, tilasin netistä.
Vaikka tuoksujen nuuhkijoita ravaisi liikkeessä päivittäin, hyvää palvelua on kohdella jokaista asiakasta potentiaalisena ostajana.
Turun Sokoksella eli Wiklundilla on myös melko ylimielisen oloisia kosmetiikkamyyjiä. Ei hymyn häivää eikä mitään ylimääräistä juttelua tuotteista. Ainoa siellä tapaamani palveluhenkinen myyjä oli hiusten hellimisviikolla myymälään sattunut konsulentti.