Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

maajussille morsian, kuvat ja todellisuus

Vierailija
09.02.2014 |

Nyt kun olen seurannut tuota maajussille morsian- ohjelmaa, niin on pistänyt silmään, että kyllä ne naisetkin osaa kuvillaan "huijata". Täältä olen lukenut vaikka kuinka paljo keskusteluita miehistä, jotka nettissä laittaneet vaikka minkälaisen prinssin kuvaa itestään, mutta todellisuus onkin ollut hieltä haiseva ylipainoinen harvahammas. Tuossa maajussille ohjelmassa huomaa täsmälleen saman ilmiön naisilta.

Kuvissa ollaan niin hehkeitä, meikattuja, kauniisti puettuja, hoikan näköisiä jne. Mutta eipä nuo kovin kummosia maatuskoja kukaan ole. Mikä saa ihmisen pistämään tuollaisessa tilanteessa kuvan itsestään, joka ei ole lainkaan realistinen? Kontrasti on hämmästyttävän suuri.. pyytäisi jonkun ystävän valitsemaan itsensä näköisen kuvan, edustavan toki. Mua nolottaisi saapua paikalle finneineni ja mahamakkaroineni, jos olisin pistänyt photoahopatun kuvan täysissä tällingeissä miehelle ja livenä pitäisi tavata. Ihmettelen vain ovatko ihmiset todella näin vääristyneitä itsestään nyky päivänä!?!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisetkin?

No enpä ole ikinä kuullut, että joku mies muokkaisi omaa kuvaansa tai edes miettisi kuvakulmaa, joka piilottaisi mahdollisimman paljon vikoja. Facessa tämän hyvin näkee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi