Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile häntä erityistä, joka pääsi karkuun

Vierailija
29.10.2020 |

En tarkoita pelkkää ulkonäköä, vaan olemuksen ja persoonan/sielun/ihmisen kuvailua

Halutessasi kerro myös, miksi juuri hän iski sinuun ja miksi olisit halunnut hänet matkallesi eämän taipaleelle?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yrittänyt vangita ketään. Jos olisin, niin en olisi päästänyt karkuun.

Vierailija
2/10 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi työpaikan tuttu. Todennäköisesti tiukka kiimap illu. Karkasi ennen kuin päästiin juttuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä, etten lukinnut moista mulkeroa kellariini. Ei se ollut niin kiva kuin aluksi luulin.

Vierailija
4/10 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi työpaikan tuttu. Todennäköisesti tiukka kiimap illu. Karkasi ennen kuin päästiin juttuun.

onnentyttö

Vierailija
5/10 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju, keskivartalolihava, vaaleanpunainen, hiljainen, hymyileväinen. Vapun aikoihin katosi taivaan tuuliin.

Vierailija
6/10 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yök.

Vierailija
7/10 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä varalta, että tämä ketju muuttuu asiallisemmaksi, kerron oman karkulaiseni.

Hän oli samassa urheiluseurassa kanssani, parimetrinen, vaaleatukkainen, sinisilmäinen kuulantyöntäjä, ammatiltaan urheiluhieroja. Hersyvän hauska nuori mies. Hän piti minusta ja minä hänestä. Valitettavasti olin nipin napin kaksikymppinen ihmissuhteiden aloittelija. Olin tehnyt eroa on/off-poikaystävästäni jo pitkään, enkä tiennyt, että kumppaneita voisi vaihtaa lennostakin. Talvi kului, kesäkin loppui, ja yhtäkkiä oli liian myöhäistä.

Hänen nimeään en muista näin reilun kolmenkymmenen vuoden jälkeen. Olisi kiva vakoilla vaikka sosiaalisesta mediasta, missä hän kulkee ja näyttääkö ollenkaan samalta kuin silloin. En sillä, että kiinnostaisi, vaikka edelleen olen sinkku. Hän ei varmasti ole.

Vierailija
8/10 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up.

Vierailija
9/10 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka blondi ja valloittava hymy

Vierailija
10/10 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siltä varalta, että tämä ketju muuttuu asiallisemmaksi, kerron oman karkulaiseni.

Hän oli samassa urheiluseurassa kanssani, parimetrinen, vaaleatukkainen, sinisilmäinen kuulantyöntäjä, ammatiltaan urheiluhieroja. Hersyvän hauska nuori mies. Hän piti minusta ja minä hänestä. Valitettavasti olin nipin napin kaksikymppinen ihmissuhteiden aloittelija. Olin tehnyt eroa on/off-poikaystävästäni jo pitkään, enkä tiennyt, että kumppaneita voisi vaihtaa lennostakin. Talvi kului, kesäkin loppui, ja yhtäkkiä oli liian myöhäistä.

Hänen nimeään en muista näin reilun kolmenkymmenen vuoden jälkeen. Olisi kiva vakoilla vaikka sosiaalisesta mediasta, missä hän kulkee ja näyttääkö ollenkaan samalta kuin silloin. En sillä, että kiinnostaisi, vaikka edelleen olen sinkku. Hän ei varmasti ole.

Etsiskelin juuri netistä urheiluhierojia noilta seuduilta ja muualtakin. Yhtäkkiä hänen etunimensä muistui mieleen. Mutta ei miestä löytynyt. Lienee vaihtanut alaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi