Kannattaako leasata auto kolmeksi vuodeksi 159e/kk
Tuolla olis Renaul Clio, ihan passeli mulle ja mun tarpeisiin. En oikein tiedä kannattaako uutta autoa enää ostaa kun hinnat on tätä luokkaa
Kommentit (12)
Aion itsekin siirtyä todennäköisesti yksityisleasingiin. Auton omistaminen on alkanut tuntua jotenkin tyhmältä. Itse tarvitsen autoa lähinnä kesäkuukausina. Talvella ei mitään välttämätöntä tarvetta omalle autolle.
Yksityisleasing on huoleton tapa. Jos ei ole tyytyväinen johonkin autoon, voi seuraavalla kerralla valita paremman. Lyhyimmillään pystyy vaihtamaan vaikka kuukauden välein.
Tulee vakuutus 59/kk ja jos ottaa huollot vielä, niin 29/kk päälle. 247,-/kk pikkuautosta. En laittaisi. Tuo pelkkä 159/kk olisi hyvä jos sisältäisi vakuutuksen ja huollot.
Vierailija kirjoitti:
Tulee vakuutus 59/kk ja jos ottaa huollot vielä, niin 29/kk päälle. 247,-/kk pikkuautosta. En laittaisi. Tuo pelkkä 159/kk olisi hyvä jos sisältäisi vakuutuksen ja huollot.
Lisäksi verot, uudet renkaat jne. tulee kuluiksi.
Vierailija kirjoitti:
Renault Clion voi myös ostaa.
Viiden vuoden autolaina 280 e/kk 😄
Leasing huoltoineen lähes viiskymppiä vähemmän
Et kai oikeasti sisko ole noin typerä ja kanamainen: käytä rahat itseesi, älkä autoon!
Auto on huonoin sijoitus. Ilman muuta leasing.
Kannattaa! Nyt juuri ei kannata enää ostaa uutta omaa, koska autot muuttuvat niin nopeaa vauhtia tekniikaltaan. Viiden vuoden kuluttua on ihan erilaiset autot, ja robottitaksit.
Kunnon naaras hommaa auton ja kuskin ilmatteeks. Nää hommat pitää vaan tietää.
Jos se olisi täysin huoltovapaa, niin sitten olisi hyvä diili. Ärsyttävää miettiä, että päälle tulee vielä tämä ja tämä ja tämä maksu ja hinta onkin yllättäen tosi korkea. Olisi kiva mennä vain autokauppaan ja hakea auto hintaan x ja jos se hajoaa, niin kaikki sujuu samalla sopparilla kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon naaras hommaa auton ja kuskin ilmatteeks. Nää hommat pitää vaan tietää.
Tätä on tullut lähipiirissä nähtyä.
Onpa halpa. Kattaako sekorjauskulut?