Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, iso, kipeä patti häpyhuulessa!!

Vierailija
24.07.2006 |

Pari päivää sitten huomasin ulomman häpyhuulen sisäpuolella patin. On kipeä, välillä kutisee. Särkyä siinä ei ole. Mikä patti se on?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hätä siis.

Vierailija
2/16 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joskus ollut myös.. Oli tosi kipee ja kovan tuntuinen. Väkisin rutistin, mitään ei tullut. Itsestään sitten kuivui pois..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullaki oli joku aika sitte sellanen.

Väkisillä puristin, jotai möhnää sieltä tuli ku muutaman päivän sitä puristelin ja sit se katos. (puhdistin huolellisesti!)

Vierailija
4/16 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helv***, pakko se on yrittää. Kiitos vastanneille, onneksi ei ehkä finniä vakavammasta olekaan kyse. t:ap

Vierailija
5/16 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita jotain antibakteerista ainetta ja nuku ilman housuja pari yötä.

Vierailija
6/16 |
24.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVVK sun pillun patit ja talirauhaset!

Vierailija
7/16 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sellainen patti kuukaus sitten ja menin lääkäriin ja sillä oli oikein nimi, en muista mutta joku Bartolin rAUHASEN TULEHDUS TAI JOKU b-llä aälkava nimi kuitenkin.

Sain antibioottikuureja 2 ja särkylääkettä.

Patti voi kasvaa jopa luumun kokoiseki

Mene lääkäriin!

Vierailija
8/16 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme tyyppejä nämä valittajat.

Vierailija
9/16 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen se on?

Vierailija
10/16 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli kans herneen kokoinen kerran. meni kyllä itsekseen päivässä pois.

Vierailija
11/16 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis meneekö toi Bartonin ( vai mikä se nyt olikaan) rauhasen tulehdus vain antibioteilla ohi?

Vierailija
12/16 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli menin ihan terveyskeskuslääkärille ja hän sitä katsoi ja totesi sen olevAN bARTOLIN RAUHANEN JA SAIN TOSIAA 2 ANTIBIOOTTIKUURIA PÄÄLLEKKÄIN.

mENE PIAN LÄÄKÄRIIN KOSKA PAHENTUESSAAN SINNE TULEE MÄRKÄÄ sisälle ja se joudutaan leikkaamaan.

(oho, tulipa väilillä isolla)

Eli lekuriin varaamaan aikaa, kip-kap!

Vierailija
13/16 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä mulla on ollu se kaks kertaa. Eka tuli juuri loppuraskaudessa ja oli kananmunan kokoinen. Sitä sit ihmeteltiin synnytyksen alettua ja sain luvan ponnistaa sen kanssa. Vaarana oli tietenkin puhkeaminen jolloin lapsi olisi saanut ne pöpöt päällensä. Lapsi syntyi ja rauhanen jatkoi kasvuaan. Se tarkistettiin muutamaan otteeseen vuodeosastolla, mutta mitään antibiootteja en saanut. Kotona se sitten alkoi vuotamaan sellaista karmean hajuista mönjää, jolloin puristin tyhjäksi kokonaan. Turvotus laski pian. Tasan puolen vuoden kuluttua tuo uusi ja oli tosi kipeä, mutta puhkesi jälleen itsekseen.

Mulla on kyllä lähete gynelle sen varalta et uusiutuu jatkuvasti, jolloin tuo rauhanen poistetaan päiväkirurgisesti.

Joillekin sitten näemmä annetaan antibiootteja, mutta itse olen selvinnyt tuolla et tyhjenee itsestään. Toisella kertaa en edes mennyt lääkäriin.

Vierailija
14/16 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä mulla on ollu se kaks kertaa. Eka tuli juuri loppuraskaudessa ja oli kananmunan kokoinen. Sitä sit ihmeteltiin synnytyksen alettua ja sain luvan ponnistaa sen kanssa. Vaarana oli tietenkin puhkeaminen jolloin lapsi olisi saanut ne pöpöt päällensä. Lapsi syntyi ja rauhanen jatkoi kasvuaan. Se tarkistettiin muutamaan otteeseen vuodeosastolla, mutta mitään antibiootteja en saanut. Kotona se sitten alkoi vuotamaan sellaista karmean hajuista mönjää, jolloin puristin tyhjäksi kokonaan. Turvotus laski pian. Tasan puolen vuoden kuluttua tuo uusi ja oli tosi kipeä, mutta puhkesi jälleen itsekseen.

Mulla on kyllä lähete gynelle sen varalta et uusiutuu jatkuvasti, jolloin tuo rauhanen poistetaan päiväkirurgisesti.

Joillekin sitten näemmä annetaan antibiootteja, mutta itse olen selvinnyt tuolla et tyhjenee itsestään. Toisella kertaa en edes mennyt lääkäriin.

Vierailija
15/16 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/16 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivän kuluttua se oli ihan ok....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi