Mistä hallitus ajatteli että 1200 e auton omistaja saa tulevaisuudessa rahat 7000e käytettyyn sähköautoon?
Sen verran kai käytetty sähköauto voi alimmillaan maksaa, koska kunnossa olevalla akustolla on joku alin hinta olemassa, eikä se ole tonnia tai kahta, vaan paljon enemmän.
Siitä käytetystä akustosta kilpailevat muutkin tahot, esim. aurinkosähköä varten.
Kommentit (6)
Ne nyt ostettavat sähköautot muuttuvat halvimman hintaluokan romuiksi vasta reilusti yli kymmenen vuoden päästä joten ongelma ei kyllä ole kauhean ajankohtainen. Saat siihen asti ihan rauhassa ajaa sillä halvalla kotterollasi, älä pelkää.
Taasko sä valitat tästä?
Auton omistaminen ei ole ihmisoikeus tai lakisääteinen juttu. Jos et itse pysty ostamaan autoasi, niin et sitten sulla ei ole autoa.
Älä nyt. Mun auto on max 500e
Siinä olevat talvi ja kesärenkaat ovat kallimpia kuin itse auto.
No mistä ne ihmiset rahaa nyt saa? Minulla on nyt n. 1500e auto ja meinasin vaihtaa sen n. 10t autoon. Alle vuodessa säästänyt ja tän ajan ollut vieläpä työtön. Oma talokin on, eli ei tule asumistukea. Tänä vuonna oli vielä kalliimpi remontti, ne rahat olin aiemmin säästänyt. Ihan normiduunari olen, koronan takia nyt vaan vaikea töitä saada.
Tämäpä.