Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erilaiset seksuaaliset halut suhteessa

Vierailija
08.02.2014 |

Tilanne, jossa toinen haluaa useammin seksiä kuin toinen. Mitä tehdä? Miksi olisi pakko mennä sen haluttomamman mukaan??? Sehän on halukkaamman tarpeita loukkaavaa. (Pettämisjutut Voidaan jättää ulos threadista.)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kun seksi vastoin toisen tahtoa on raiskaus.

Vierailija
2/12 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla tulee tosi ikävä olo jos koitan harrastaa seksiä kun ei tee mieli. Ihan ku ei tuntis koko toista ihmistä ja tulee jotenkin "raiskattu" olo :( mutta en siis meinaa etteikö se ois kurjaa tietty toisenkaan osapuolen näkökulmasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy koittaa keksiä yhdessä jotain uutta, jos se haluttomampikin innostuis ainakin hetkellisesti. Ei todellakaan tarvii ryhtyä hommaan jos ei oo fiilistä!

Vierailija
4/12 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei haluta niin ei seksiä. Mikäli aina sama fiilis niin keskustella mistä johtuu. Syynä voi olla että nainen raataa kun orja kotona, mies ei ole kiinnostunut hellyydestä, ei koskettelusta, ei halauksesta, ei suukoista, menee suoraan asiaan, halut loppuu.

Vierailija
5/12 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kumma juttu miten naisen pitää välillä antaa miellyttääkseen, mutta miehen ei. Suihinotolla saa haluttomallakin nousemaan testattu on

Vierailija
6/12 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kumma juttu miten naisen pitää välillä antaa miellyttääkseen, mutta miehen ei. Suihinotolla saa haluttomallakin nousemaan testattu on

Vierailija
7/12 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja musta olis ihanaa, kun kies menis suoraan asiaan eikä sivelis ja hipelöis. Sekin aika on pois yöunista ja mä hermostun. Jos kerran pillua haluaa, mennee suoraan asiaan, ei selkää hieromaan.

Vierailija
8/12 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja musta olis ihanaa, kun kies menis suoraan asiaan eikä sivelis ja hipelöis. Sekin aika on pois yöunista ja mä hermostun. Jos kerran pillua haluaa, mennee suoraan asiaan, ei selkää hieromaan.

Vierailija
9/12 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa asia mitä mies mun kanssa haluaa tehdä, on harrastaa seksiä. Ehdotan mitä tahansa - lenkkeilyä, shoppailua, ravintolaillallista, treffejä... - ei häntä kiinnosta. En siis koe että mulla olisi mitään velvollisuuksia häntäkään kohtaan, eikä kyllä himotkaan jyllää kun selvästikään tuo idiootti ei minusta muuta halua.

Vierailija
10/12 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Naisena voin sanoa, ettei haittaa harrastaa seksiä vaikka en olisikaan halukkaimmalla tuulella. Jotkut naiset ei halua tietyissä elämäntilanteissa, en kuulu heihin, mutta voin ymmärtää kyllä mikseivät aina halua. Itse olen aina heivannut ei-haluttavat miehet ulos. :P

Vierailija
11/12 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Naisena voin sanoa, ettei haittaa harrastaa seksiä vaikka en olisikaan halukkaimmalla tuulella. Jotkut naiset ei halua tietyissä elämäntilanteissa, en kuulu heihin, mutta voin ymmärtää kyllä mikseivät aina halua. Itse olen aina heivannut ei-haluttavat miehet ulos. :P

Vierailija
12/12 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos mies on se osapuoli joka ei halua? Mistä miehen haluttomuus johtuu, kun parisuhteen asiat ovat hänen mielestään kunnossa eikä hän petä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi