Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä äänikirjoja tai vastaavaa netissä?

Vierailija
29.10.2020 |

Olen sänkypotilaana ja aika pitkästynyt. Silmätkään eivät oikein pysy auki. Yritin löytää netistä äänikirjoja, mutta Yle Areenan tarjonta on surkea. Vanhaksi menneen kirjastokortin voi uusia vain henkilökohtaisesti kirjastossa. Tilaamalla saisi vaikka mitä fyysisiä äänitteitä, mutta minulla on tylsää juuri nyt. Osaisiko joku neuvoa, mistä saisi tietokirjoja tai dekkareita online-versioina? Edes yhden?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota maksuto kokeilujakso Bookbeatiin, Storyteliin tai Suplaan ja peru tilaus ilmaisjakson päättyessä.

Vierailija
2/7 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Librivoxissa on ns. public domain äänikirjoja joita saa kuunnella ihan vapaasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin kanssa tulla Librivoxia hehkuttamaan

Vierailija
4/7 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan rakastunut Storytelliin! Voisin luopua minä päivänä vaan Netflixistä yms, mutta tuo Storytel on ihan korvaamaton.

Vierailija
5/7 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtube voisi olla myös yksi vaihtoehto. Itse olen meinannut lukea sinne muutaman kirjoittamani teoksen.

Vierailija
6/7 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ehdotuksista! Kokeilen noita kaikkia. YouTubea kaivelin eilen pitkään, mutten varmaan osannut hakea oikeilla sanoilla. Kiitos!

Ap

Vierailija
7/7 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin pätkiä noin kymmenestä Librivoxin suomenkielisestä kirjasta. Oli yllätys, kun en ole koskaan kuunnellut äänikirjoja. Kuvittelin, että lukijat ovat samantapaisia kuin ne, jotka tasaisella, särmättömällä ja silti ilmeikkäällä äänellä televisiossa lukevat luonto-ohjelmia ja dokumentteja, mutta nämä ainakin kuulostavat ihan harrastelijoilta. Korva tarttuu koko ajan siihen, miten lukemista pitäisi parantaa.

Olenko ylikriittinen?

Ap