Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SAIN EILEN OUDON PUHELUN

Vierailija
08.02.2014 |

Tuli siis eilen puhelu Mysafety Oy:stä ja kysyivät onko tullut tilaamani joku turva-avaimenperä! Sanoin, että en ole tilannut mitään ja ei ole tullut mitään postissa. Olisin muka TV-shopista tilannut. En siis ole tuolta ikinä tilannut mitään ja numeroni salainen, ihmettellyt olen mikä tuo juttu oikein oli?? Onko muille sattunut noin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/8 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli turva-avainperä mainoskirjeessä. Kuulemma rekisteröisivät tietoni ja jos avain katoaa ja löytäjä lähettäisi sen heille, saisin avaimen takaisin. Heitin roskiin. Teetän uuden avaimen, jos jostain ihme syystä hukkaan avaimen. Aika jännä, että myyvät myös puhelimitse. Onkohan ihan laillinen markkinointitapa?

Vierailija
4/8 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mietin ihan samaa onko laillista? Ja kun minulla salainen puhelinnumero niin ihmettelen mistä sen saaneet? Myöskin osoitteeni on salainen. Outoa on. Olin töissä ja en voinut puhua kauan puhelimessa. Soitin illalla siihen numeroon, niin katkaisivat kaksi kertaa puhelun, luovutin.

ap

Vierailija
5/8 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun kysyivät, että onko tullut postissa jo? ei ole tullut mitään.

ap

Vierailija
6/8 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mysafety eli vanha nimi sulkuturva. Firma joka herättänyt paljon negatiivista keskustelua. Googlettakaa.

Minuakin yrittivät huijata, lähettivät ilmaisen avaimenperän. Myyjä soitti sitten muutaman viikon kuluttua ja tarjosi maksullista palvelua. En suostunut, niin tämä kävi hyvin ikävällä tavalla vihjailemaan, entäs sitten kun sun avaimet varastetaan, minnekäs sinä silloin osaat soittaa. - Sanoin että miehelleni soitan, ja laitoin luurin kiinni. 

Vierailija
7/8 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/8 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt kädetön luki tuosta, kiitos!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän