En lue pitkiä ketjuja
Käyn joskus kommentoimassa uuteen ketjuun jonkun nokkelan ja vähän provosoivankin kommentin. Seuraavan kerran, kun vierailen sivustolla, ketjussa onkin joku 243 vastausta, enkä jaksa selata sitä läpi nähdäkseni, onko joku vastannut omaan kommenttiini.
Koska ketjuissa suurin osa vastauksista on täysin turhia, minua tyhmempien ihmisten kirjoittamia, ei maksa vaivaa etsiä kaiken sen jaarittelun keskeltä minulle vastanneita.
Joku voi sitten luulla, etten pysty lisäperustelemaan näkemystäni, mutta asia on vain niin, että tyhmään seuraan ei kannata jäädä vellomaan. Kommenttini mielipide on voimassa, vaikka joku onneton turvelo olisikin omasta mielestään sen ”servannut”.
Huomaan siis välillä kirjoittavani ns. julistuksia. Olen kykenevä rakentavaan vuoropuheluun, mutta tyhmiä ihmisiä liipa laapa -kommentteineen on enemmistö, ja he valloittavat hyvätkin ketjut, ennen kuin minä fiksumpana pääsen jälleen kommentoimaan asiaa.
Pitäisikö palstakommentointiin olla älykkyysraja?
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävimpiä ovat kilometrin pituiset lainaukset, joita on sivu toisensa jälkeen.
Näin on.
Sama. En jaksa lukea läpi kymmeniä sivuja jotain paskanlänkytystä. Enkä jaksa kommentoida mitään, kun ajattelen että joku on jo sanonut mitä olisin sanonut.
Sama, heitän aika usein jonkun kommentin ja jätän padan kiehumaan. Täähän olis kokopäiväduuni jos näitä jäis aina seuraamaan.
Ärsyttävimpiä ovat kilometrin pituiset lainaukset, joita on sivu toisensa jälkeen.