Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä nelikymppisen sitten pitäisi näyttää?

Vierailija
28.10.2020 |

Jos kerran Kim Kardashian West ei ole "oikean nelikymppisen" näköinen?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän on täysin leikelty. Ei minkään ikäinen nainen näytä tuolta luonnostaan.

Vierailija
2/34 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikalailla Kim K. on ikäisensä näköinen. Toki hänellä on omia "piirteitä" jotka ovat erikoisia kaikenikäisillä. Nätti kasvojen iho ja timmi vatsa hänellä on, mutta eivät ne ole mitenkään erikoisia 40-vuotiaalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppisenä pitäisi näyttää jotakuinkin yhtä hyvältä kuin kaksikymppisenä. Vähän voi pientä charmikasta silmäryppyä olla ja pari harmaata hiusta. Mutta jos on pahasti plösähtynyt niin se on huonokuntoisuutta eikä mitään normaalia ikääntymistä.

Vierailija
4/34 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikalailla Kim K. on ikäisensä näköinen. Toki hänellä on omia "piirteitä" jotka ovat erikoisia kaikenikäisillä. Nätti kasvojen iho ja timmi vatsa hänellä on, mutta eivät ne ole mitenkään erikoisia 40-vuotiaalla.

Tiesitkö että hänellä on oikeasti iho sairaus jonka peittää paksulla meikillä?

Vierailija
5/34 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppisenä nainen on suurinpiirtein parhaimmillaan ulkonäöllisesti.

Vierailija
6/34 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppisenä nainen on suurinpiirtein parhaimmillaan ulkonäöllisesti.

Miten niin?  En minä ainakaan. Finnikuopat syvenevät iän myötä, nenä leviää ja verisuonet pukkaavat pintaan.

Vierailija
7/34 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset ohenee kovaa vauhtia, vähän pälvikaljua

Huomattava ylipaino

Iho rokoarpinen ja ahavoitunut

Ryhti huono

Joka paikkaan sattuu

Yleisilme väsynyt ja iloton

Huonot hampaat, likaiset ja keltaiset + hengitys haisee pahalta

Vierailija
8/34 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiukset ohenee kovaa vauhtia, vähän pälvikaljua

Huomattava ylipaino

Iho rokoarpinen ja ahavoitunut

Ryhti huono

Joka paikkaan sattuu

Yleisilme väsynyt ja iloton

Huonot hampaat, likaiset ja keltaiset + hengitys haisee pahalta

ihan kuin minä

n42

Vierailija
9/34 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestään huolehtinut ja terveenä pysynyt nelikymppinen voi näyttää erittäin hyvältä, ja vanhempikin. Huonot elämäntavat näkyvät viimeistään nelikymppisenä ulkonäössä.

Vierailija
10/34 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku johtaja.

Vierailija
11/34 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin aion näyttää neljän vuoden päästä yhtä hyvältä kuin Jenni Alexandrova, ja näytänkin. 

Vierailija
12/34 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö että hänellä on oikeasti iho sairaus jonka peittää paksulla meikillä?

Niin hän on psoriaatikko kuten itsekin ja en ihmettele jos on leikelty. Minua ei ole ja se näkyy kun on vuosikymmeniä käytetty kortisonia ja välillä solusalpaajia. Iho roikkuu löysänä ja on ryppyjä. Syvät juonteet suun ympärillä. Enkä minäkään aio tällaista loputtomiin katsoa. Ties kuinka kamala mummo on ennen viittäkymmentä tällä menolla.

Vierailija
13/34 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas 45-v hoikka, siro urheilullinen. Treenaan 5 krt viikossa, koska rakastan urheilla. Kuntosalilla tuntematon nainen sanoi ; ”anteeksi mutta sinulla on todella kaunis ja hehkuva iho”. Olin ilman meikkiä.

Syön terveellisesti. Muodot on ryhdikkäät. Tissit kokoa DD muttei roiku. Peppu treenattu. Olen kokoa 34.

En tupakoi. En syö höttöhiilareita. Vältän näkyvää sokeria. Syön paljon kasviksia ja juureksia. Kaikki viljat aina täysjyvänä. Syön paljon kalaa. Kourallinen pähkinöitä joka päivä. Ja kotimaisia marjoja.

Kuntosalilla eräs henkilökuntaan kuuluva pyysi minua heidän sivustolle että minusta tehtäisiin juttu ”urheilullisesti inspiroivista ihmisistä”, jotka käy ko salilla....

Elämäntavat vaikuttaa. Toki geeneilläkin on osansa.

Vierailija
14/34 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas 45-v hoikka, siro urheilullinen. Treenaan 5 krt viikossa, koska rakastan urheilla. Kuntosalilla tuntematon nainen sanoi ; ”anteeksi mutta sinulla on todella kaunis ja hehkuva iho”. Olin ilman meikkiä.

Syön terveellisesti. Muodot on ryhdikkäät. Tissit kokoa DD muttei roiku. Peppu treenattu. Olen kokoa 34.

En tupakoi. En syö höttöhiilareita. Vältän näkyvää sokeria. Syön paljon kasviksia ja juureksia. Kaikki viljat aina täysjyvänä. Syön paljon kalaa. Kourallinen pähkinöitä joka päivä. Ja kotimaisia marjoja.

Kuntosalilla eräs henkilökuntaan kuuluva pyysi minua heidän sivustolle että minusta tehtäisiin juttu ”urheilullisesti inspiroivista ihmisistä”, jotka käy ko salilla....

Vaatimaton et ainakaan ole

Vierailija
15/34 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku näyttelijä mutta on toisaalta kiva että on eri näköisiä

Vierailija
16/34 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea olla vaatimaton kun on vain niin hyvä.

Vierailija
17/34 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppisenä pitäisi näyttää jotakuinkin yhtä hyvältä kuin kaksikymppisenä. Vähän voi pientä charmikasta silmäryppyä olla ja pari harmaata hiusta. Mutta jos on pahasti plösähtynyt niin se on huonokuntoisuutta eikä mitään normaalia ikääntymistä.

Ehkä näyttää hyvältä, mutta ei nelikymppinen kyllä kaksikymppiseltä näytä. Vartalo muuttuu, ja se on ihan luonnollista. 

Vierailija
18/34 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on humblebragin Suomen mestari. 

Vierailija
19/34 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä näyttää hyvältä, mutta ei nelikymppinen kyllä kaksikymppiseltä näytä. Vartalo muuttuu, ja se on ihan luonnollista. 

No ei se paljoa muutu vielä nelikymppisenä jos pitää itsestään edes suurinpiirtein huolta.

Vierailija
20/34 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään mitään merkitystä, miltä nelikymppinen näyttää.

M35

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi