Onko tämä ongelma käyttöä? Olen mies ja juonut täällä viikolla:
Maanantai six packki nelos olutta ja sama tiistaina eli 12 tölk yht..
Tänää mulla on vain yksi 5.5% siideri (0.5l)
Luultavasti huomenna pidän taukoa, mutta perjantaina ostan 11% viinipullon (7dl) juon sen illassa.
Loppuviikkona en ota mitään.
Kommentit (25)
Juopot täällä kokoontuu ja selittelevät toinen toisensa juomisia..
Suurempi ongelma lienee ettet osaa yhdys sanoja.
Vierailija kirjoitti:
Suurkuluttaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei ole. Määrät kyllä kasvaa jos jatkat menoa :D
Sitten tavallaan voi ollakin.
Ei välttämättä. Minä olen juonut viikonloppuisin ja lomilla suurkulutuksen rajaa hipoen yli 30 vuotta. Ei ole ollut terveys-, ihmissuhde-, työ-, tai mitään muitakaan ongelmia lukuun ottamatta henkistä riippuvuutta. Sama tilanne on monilla ystävillänikin.
Joku toinen olisi varmaan kuollut tai deekiksellä. Me ihmiset vain olemme kovin erilaisia tässä asiassa.
Jos pyörii vain alkoholistien ympärillä, niin ei niitä ongelmia tottakai näe.
Meillä on vähän erilainen määritelmä alkoholistille. Tai sitten puolet suomalaisista täysi-ikäisistä on alkoholisteja. Yli 15-vuotias suomalainen juo keskimäärin 8,2 litraa 100%:sta alkoholia vuodessa. Se on 43 pulloa Koskenkorvaa vuodessa joka ikistä kohtaan, mukaanlukien 10% absolutisteja, raskaanaolevat, sairaat ja dementit vanhukset.
Ei puolimiljoonaa suurkuluttajaa, alkoholisteista puhumattakaan sitä määrää pysty juomaan.
Vierailija kirjoitti:
Suurempi ongelma lienee ettet osaa yhdys sanoja.
No tämä lienee ongelma vain sinulle.
Millä perusteella miehen elimistö kestää enemmän alkoholia??? Huhhei... Ehkä vaatii kehon massan vuoksi hiukan enemmän alkoa ennen kuin humaltuu, mutta terveysriskit on ihan samat.