Auttakaa, isoäiti kuoli, mies hylkäsi täysin!
Auttakaa kun en tajua, älkää pliis arvostelko, en jaksa enää.
Mun rakas isoäiti kuoli viikko sitten. Olen ollut aika rikki.
Mitä tekee mies? On oltu 2v yhdessä.
Ei ota kainaloon eikä halua nukkua edes kanssani. Kahvahtaa kosketustani saati että halais minua. Ei lohduta millään tavalla,
mutta siis myös vetäytyy täysin jopa eri kerrokseen asunnossa ja kaikesta normaalista!?
Mitä ihmettä mä teen, olen kuoleman lisäksi nyt vielä aivan rikki miehen totaali hylkäämisestä.
Yleensä läheisyyttä ja seksiä on lähes päivittäin, apua! ☹
Kommentit (18)
Joku paha lukko miehelläsi on tuon asian suhteen. Ymmärrän miten outoa ja ahdistavaa on, jos ei saa lohdutusta eikä empatiaa läheiseltään isossa surussa. Ovatko muutkin tunnetaidot yhtä hukassa miehellä, jospa läheisyys onkin miehelle vain seksin tarvetta, etkä ole aiemmin tätä huomannut. Keskustelun paikka.
Ei ole oppinut käsittelemään tuollaista tilannetta. En usko, että tekee noin vittumaisuuttaan, ei vaan osaa olla.
Kerroin kyllä.
Ja on sanonut että ei osaa lohduttaa, ok no mutta totaali yksin jättäminen tuntuu tässä tilanteessa todella loukkaavalla.
Hänellä oli viikonlopuna sovittu meno jonne lähti. Normisti viestii mulle jos on pois aika useinkin ja hän nimenomaan ensin.
Nyt ei kuulunut pihaustakaan, jouduin sunnuntaina kysymään koska on tulossa kotiin.
Olen aivan neuvoton eikä voimat riittäis mihinkään kyselyihin.
Ap
Ja olen siis kysynyt, nyt olen jo vihainen. Käytös jatkunut viikon. Ap
Noin käy myös, jos sairastut tms. Olen pahoillani, jotkut miehet menevät ihan lukkoon tai jopa suuttuvat. Tsempit sinne ja yritä kestää.
Koska olet olemassa vain häntä varten, et edes itseäsi. Olet nyt hyödytön hänelle.
Selväpä se ap, ette ole olleet vielä 1000pv yhdessä ja tunnetusti se rakkauden huuma aivoissa kestää mas sen ajan ,ja useimmiten vähemmän. Että ihan normi tapaus.
Tämä ei ole ihan sama asia, mutta kerron silti. Yksi mies oli aiemmin tosi kiinnostunut minusta ja otti usein yhteyttä. Sitten kun kerroin miehelle, että olen todella surullinen erään teiniaikaisen ihastukseni äskettäisestä kuolemasta, niin sen jälkeen miehestä ei kuulunut enää yhtään mitään. En tiedä, oliko hän mustasukkainen vai mitä ihmettä.
Moni mies ei tosiaan siedä, että naisilla on muitakin kuin positiivisia tunteita tai että nainen on "heikko". Suuttuvat tai rupeavat ilkkumaan, haluavat kostaa.
Moni mies ei tosiaan siedä, että naisilla on muitakin kuin positiivisia tunteita tai että nainen on "heikko". Suuttuvat tai rupeavat ilkkumaan, haluavat kostaa.
Yritä nyt vaan opetella käsittelemään ne surun tunteet yksin. Elämästä selviää niin.
helpoten.
Jos mies on noin tynnelukkoinen, älä missään tapauksessa perusta perhettä hänen kanssaan.
Mummisi kuoli viikko sitten Ap. Ennen miehesi pani sinua päivittäin ja helli samalla. Eli seksiäkö miehesi pitäisi antaa, kun suret isoäitisi poismenoa? Mulkkua kaipaat. Vko vasta mennyt ja valitat palstalle.
Asiaton toi seksi kommentti.
Joo juuri tätä aloin miettiä ja jo kysyinkin että jos minulle sattuu jotain ja joudun vaikka sairaalaan jättääkö hän minut sinne yksin.
Oksettaa, voin niin pahoin.
Ap
Aleksitymia, ehkä hieman narsistinen myös on miehesi. Narsisteja ärsyttää toisen heikkous, itkeminen jne.
Vika ei ole sinussa, mies on sairas.
Sure rauhassa. Kun toivut, mieti, haluatko jakaa elämäsi sellaisen ihmisen kanssa, joka lisää suruasi silloin, kun kaipaat lohdutusta?
On helpompi elää yksin, kuin tunteettoman ihmisen kumppanina.
Vierailija kirjoitti:
Aleksitymia, ehkä hieman narsistinen myös on miehesi. Narsisteja ärsyttää toisen heikkous, itkeminen jne.
Vika ei ole sinussa, mies on sairas.
Sure rauhassa. Kun toivut, mieti, haluatko jakaa elämäsi sellaisen ihmisen kanssa, joka lisää suruasi silloin, kun kaipaat lohdutusta?
On helpompi elää yksin, kuin tunteettoman ihmisen kumppanina.
Kolaus oli kyllä niin kova että pitää kahteen kertaan miettiä suhteen jatkumista. Ap
Otan osaa. Mulla oli vähän samantyylisesti käyttäytyvä poikkis ja eihä siitä mitään tullu.. mitä tahansa vastoinkäymisiä tai menetyksiä koin niin se ei ollu koskaan emotionaalisesti saatavilla. Yks synkimpiä aikoja mun elämässä, oon pahoillani että oot joutunut tohon tilanteeseen.
Kukaan seminormaali ihminen ei hylkää tollasessa tilanteessa itelle rakasta ihmistä. Oikeesti toivon että saat nyt tarvitsemaasi tukea edes sitten ystäviltä tai joltain muilta läheisiltä, älä vaan jää yksin! Ja oon samaa mieltä et yksin on helpompaa kun tunteettoman ihmisen kumppanina, ja sillon on sentään aina mahdollisuus löytää joku jonka kanssa voi jakaa kaikenlaisia asioita.
Voimia :)
Kysy mieheltä, mikä on vialla ja miksi käyttäytyy noin?