Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvan jalan koosta

Vierailija
07.02.2014 |

En tiedä ovatko minun lapseni olleet peppijalkaisia, mutta umpinaiset potkupuvut olivat aina väärän kokoisia. Jos itse puku oli sopiva, jalkaterät jo ihan liian pienet, eli potkupukuja saattoi käyttää vain sillä tavalla, että lahkeissa oli runsaasti "kasvunvaraa".

Tutuilta olen kuullut samaa. Onko teillä tällaisia kokemuksia eli pitäisikö arvella, että nykylasten kengännumerot on suurempia kuin aiempien polvien räpylät?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman olen huomannut. Meidän kohdalla potkupuvut/haalarit ovat myös kinnanneet vaipasta siinä vaiheessa kun lahkeet ja ovat sopivan mittaisia. Kai nuo ovat sitten pitkäselkäisiä ja lyhytjalkaisia, tai sitten vaippavaraa on vaatteissa vain liian vähän.

Vierailija
2/4 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin lapseni ovat aina olleet vääränkokoisia potkareihin. Ja jokaiseen yöpykuun on tullut isovarpaan kohdalle reikä, kun se on taistellut tietään vapauteen liian ahtaasta jalkaosasta. ;)

Parhaimpia on aina olleet housut+sukat, vaikka sukat onkin olleet pääosin makkaralla ja tippumispisteessä. Eipä ole kuitenkaan lasta ahistanut niissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ovat istuneet pääosin hyvin. Tietenkin joissakin yksittäisissä on jalkaterät ollut tosi isot tai pienet.

Vierailija
4/4 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä samaa ongelmaa on meilläkin ollut. Mutta ongelman on myös ollut se että selkäosa jää liian lyhyeksi(kuopuksella), esikoisella jäi taas jalat oli liian pitkät noihin ihan samoihin potkareihin. Lapset on eri mallisia. Silti meillä on niin hoikkia nuo lapset että puolipotkarit tai housut ei tahdo pysyä päällä niin potkarit on kaikkein kätevimmät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan