Miksi mies tykkäilee exänsä facebook kuvista
En ymmärrä tällaista tapaa, että exän selfieistä tykkäilee facebookissa. Noin kuusi vuotta sitten ovat eronneet ja yhteinen lapsi heillä on. Kuitenkaan ei voi olla että olisivat suhteessa koska tämä mieheni exä on naimisissa.
Kommentit (11)
Mitäs jos se vain tykkää niistä kuvista? Siksi.
Onko hänen tapansa tykätä jokaisesta kaverinsa uudesta kuvasta? Oli ne sitten kumpaa sukupuolta tahansa. On nimittäin ihmisiä, jotka vain painaa sitä tykkää-nappulaa sen tarkemmin kuvaa katsomatta.
Kyllä on helvetin törkeetä ai saatana panee ihan varmasti ja kaikkia muita kans, näytä sille kaapin paikka!
Itse ainakin olen oman exäni hyvä kaveri ja tykkäilen hänen about kaikista kuvista instagramissa. Samoin kuin monen muunkin kaverini kuvista. Ei kai siinä mitään sen kummallisempaa tarvitse olla takana.
Oletko Ap oikeasi vain hieman musasukkainen. - Jos erosta kulunut jo useampi vuosi, niin minusta on hiena jos eronnu pari voi olla niin hyvissä väleissä, että voiva olla kavereita. Tai jakaa tykkäyksiä toisilleen naamakirjassa.
Mun mies laittaa ihan sydäntykkäyksiä naisten fb-kuviin. Itse se ei antaisi miesten edes tykätä mun kuvista tai olla fb-kamuja tai viestitellä ihmisten kanssa. Teen sitä kuitenkin ja potkin miehen pois fb-kavereista. Siitä sitten valitellut kavereilleen. =D Huvittuneena vain seuraan sen oikkuja.
Jospa se on fiksu mies ja ovat eronneet sovussa? Kuulostaa pahalta. Hankkiudu heti eroon.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on helvetin törkeetä ai saatana panee ihan varmasti ja kaikkia muita kans, näytä sille kaapin paikka!
Ei kannata, se voi vielä panna sitä kaappiakin.
Kenen muiden kuvista se tykkää?