Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin ylimääräiset liikunta- ja virikesetelit, joita jäänyt Koronan takia

Vierailija
28.10.2020 |

Minulla on jäämässä Koronan takia käyttämättä 60 euron edestä (fyysisiä) liikuntaseteleitä, jotka menevät vanhaksi tänä vuonna sekä toiset 60 euroa virikeseteleitä, jotka ovat voimassa 28.2.2021 asti.

Kuntosalijäsenyyteni päättyy vuoden lopussa ja olen maksanut sinne jo kaikki maksut. Huhti-elokuun jäsenyys oli tauotettuna. Olen nyt yrittänyt miettiä, mihin nuo etuudet käyttäisin. Ensi vuoden alussa saamme poikkeuksellisesti 400 euron edestä virike-etua, joka on voimassa 2 vuotta. Aiemmin olemme maksaneet osan liikuntaseteleiden kustannuksista itse.

Asun Helsingissä. Olisiko ideoita, mihin nuo loput setelit voisi käyttää?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lataa museokortti.

Vierailija
2/20 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otin pari tuntia personal traineria kuntosalijäsenyyden oheen.

Suosittelen! Nyt saa treenaamisestakin paljon enemmän irti. Maksoin itse osan, mutta ehdottomasti kannatti. En muuten olisi tullut niitä ottaneeksi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset hyvistä ehdotuksista: Museokortti virike-edulla ja pari tuntia personal traineria liikuntaseteleillä : )

YT ap

Vierailija
4/20 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teatteri, joulukonsertti, elokuviin, tms

Vierailija
5/20 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yogaia nettijoogaa

Vierailija
6/20 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudu puolimaratonille tai naisten kympillä. Voit kätevästi maksaa nyt, vaikka tapahtuma on keväällä.

Vierailija
7/20 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polta takassa niin lämmittää.

Vierailija
8/20 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yogaia nettijoogaa

Jooga kyllä sopii minulle. Sivuston mukaan palvelua voi kokeilla ilmaiseksi, joten aion testata heti loppuviikosta. Ihanaa, että on vaihtoehtoja : )

YT ap

Vierailija
9/20 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo takkaa : )

Yt ap

Vierailija
10/20 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoittaudu puolimaratonille tai naisten kympillä. Voit kätevästi maksaa nyt, vaikka tapahtuma on keväällä.

Puolimaraton ei taida meikäläiseltä luonnistua, mutta naisten kymppi varmaan onnistuisi, vähintääkin kävellen. Laitan vakavaan harkintaan : )

Yt ap

Vierailija
11/20 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teatteri, joulukonsertti, elokuviin, tms

Nämä kiinnostaisivat erityisen paljon, mutta minua (iäkkäiden riskiryhmäläisten "huoltajana") arvelluttaa tällaisiin isompiin "sisätapahtumiin" osallistuminen.

Miten on, oletteko kokeneet olonne turvalliseksi teatterissa, elokuvissa tai konsertissa? Olen nähnyt kuvia teattereiden auloista korona-ajan esitysten yhteydessä ja melko täyttä siellä näytti olevan. Mutta laitan tämänkin ilman muuta harkintaan, sillä kultturia todella kaipaan.

Vierailija
12/20 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjalippu elokuviin

Vierailija
13/20 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mihin ihmeeseen olet virike-etua ennen käyttänyt kun näyttää kaikki vinkit tulleen ihan uutena tietona?

Vierailija
14/20 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuntuu, että jäävät käyttämättä, eikö niitä voi silti tuhlata johonkin sellaiseen yritykseen, jota haluaa tukea? Siis että ostat palvelun, vaikket käytäkään.

Mutta varmasti löydät ratkaisun positiiviseen ongelmaasi helpomminkin :)

Vierailija
15/20 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne vaan jää käyttämättä.

Noita jää käyttämättä ilman koronaakin suuret määrät.

Joitakin työntekijöitä ei kiinnosta sen kummemmin liikunta kuin kulttuurikaan tai mikään mukaaan.

Tiedän tämän ystävien porukoista.

Jos mun työpaikalla olisi tuollaisia työpaikka etuja, niin varmasti ei jäisi  meidän pienellä työporukalla yksikään liikunta-kulttuuriseteli käyttämättä!!!

Mutta eri työpaikossa on erilaiseet henkilökunta edut.

On meilläkin muutamia kivoja etuja, mutta ei noita liikuntajuttuja.

Enpä tiedä, meneekö tuollainen liikunta-kulttuuriseteli sitten työnantajan eduksi, jos joku jättää sen käyttämättä. 

Siis tarkoittaako se sitä, että se tulee työnantajan eduksi, jos joku setelin saaja ei etua käyttäkään, jolloin ei myöskään työnantajaa ei laskuteta setelin käytöstä?

Vierailija
16/20 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis,

itsellä ei jää käyttämättä, mutta ennen osa jäi, koska oli erikseen liikuntaan ja kulttuuriin, jälkimmäiset meni kokonaan, mutta liikuntasetelit jäivät osittain käyttämättä.

Syynä se, että en harrasta mitään maksullista liikuntaa, uimahallissa käyn muutaman kerran/vuosi, joskus harvoin jotain muuta (keilaus tmv.) joogassa kävisin, mutta vaihtuvien työaikojen (ja nyt koronan) takia olen kokenut nettivideot paremmiksi, voi tehdä silloin kun itselle paras aika.

Mutta yksi iso ongelma noissa on se, että teatteri ym. liput pitää ostaa YHDESSÄ. Eli jos olen kaverin/miehen kanssa menossa, voidakseni hyödyntää kulttuurisetelin (mobiiliversiot käytössä) kuten myös seuralaiseni (ja varmistua vierekkäisistä paikoista) ei toinen voi hakea lippuja, vaan pitää olla samaan aikaan ostamassa --> joskus pirun vaikeaa kahden vuorotöitä tekevän taloudessa/kun asutaan eri puolilla Suomea kaverin kanssa.

Vierailija
17/20 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mihin ihmeeseen olet virike-etua ennen käyttänyt kun näyttää kaikki vinkit tulleen ihan uutena tietona?

Pääasiassa ryhmäliikuntaan.

Yt ap

Vierailija
18/20 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuntuu, että jäävät käyttämättä, eikö niitä voi silti tuhlata johonkin sellaiseen yritykseen, jota haluaa tukea? Siis että ostat palvelun, vaikket käytäkään.

Mutta varmasti löydät ratkaisun positiiviseen ongelmaasi helpomminkin :)

Tottakai johonkin ne käytän, vaikka en palvelua pääsisikään käyttämään. Mutta ensisijaisesti pyrin käyttämään nämä pienet etuudet ihan itseeni ; )

Yt ap

Vierailija
19/20 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta sarjalippu uimahalliin tai Fix-kuntosaleille. Ne ovat voimassa tosi pitkään, ja vanhojenkin sarjalippujen voimassaoloaika pitenee aina kun kortille lataa uuden satsin. Tällä lailla voi siirtää liikkumista vaikka miten pitkälle tulevaisuuteen ;)

Vierailija
20/20 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulttuuriseteliä voi käyttää myös noutoruokaan. Meidän kiinalainen ravintola hyväksyy Smartum kulttuuriarvoa maksuvälineenä. Myös monet muut ravintolat...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi