Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

suussa karvas maku. apuja

Vierailija
07.02.2014 |

Eli nyt viikon päivät suussa maistunut karvas ja jotenkin metallin maku. Mistä voi johtua. Kielen takaosaan tullut sellainen "villa". Hieman ehkä kärkeenkin. Maku maistuu voimakkaimmin takana ja ihan kielen kärjessä. Mitä tämä on? Pesen hampaat 2-3krt päivässä ja minulla ei ole ikinä ollut reikiä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimistuuko maku juodessa tai syödessä? Oletko syönyt viime aikoina pinjansiemeniä? Jos olet, maku voi johtuu niistä ja tuo kielen villa ei liity asiaan mitenkään. Menee ohi parissa viikossa. 

Vierailija
2/10 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kielen villa ei sano mulle mitään, mutta mietin että voisko olla kyse närästyksestä. Kokeile ostaa pieni paketti vaikka Gavisconia ja katso vaikuttaako se?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 13:21"]Eli nyt viikon päivät suussa maistunut karvas ja jotenkin metallin maku. Mistä voi johtua. Kielen takaosaan tullut sellainen "villa". Hieman ehkä kärkeenkin. Maku maistuu voimakkaimmin takana ja ihan kielen kärjessä. Mitä tämä on? Pesen hampaat 2-3krt päivässä ja minulla ei ole ikinä ollut reikiä.

[/quote]

Miehes nussinut ja lauennut sun suuhun kun oot nukkumassa!:D

Vierailija
4/10 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 13:54"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 13:21"]Eli nyt viikon päivät suussa maistunut karvas ja jotenkin metallin maku. Mistä voi johtua. Kielen takaosaan tullut sellainen "villa". Hieman ehkä kärkeenkin. Maku maistuu voimakkaimmin takana ja ihan kielen kärjessä. Mitä tämä on? Pesen hampaat 2-3krt päivässä ja minulla ei ole ikinä ollut reikiä.

[/quote]

Miehes nussinut ja lauennut sun suuhun kun oot nukkumassa!:D

[/quote]

Eikös sun pitäisi olla koulussa vielä tähän aikaan päivästä? 

Vierailija
5/10 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pahene syödessä eikä mua oo närästäny. Kahvi maistuu karvaammalta kuin yleensä. Sen maun jotenkin ihan tuntee kielessä. Tosi kumma homma tämä. Oon kasvissyöjä ja syön aika vähän hiilareita mutta niin on jatkunut useamman vuoden ja syön aina mahan täyteen asti

Vierailija
6/10 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkava poskiontelo tulehdus voi aiheuttaa pahaa makua suuhun. Huuhtele nenäkannulla ontelot, saattaapi auttaa.

Vierailija
7/10 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mitään flunssan oireita ollut viimeiseen pariin kuukauteen

Vierailija
8/10 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 20:43"]

Ei pahene syödessä eikä mua oo närästäny. Kahvi maistuu karvaammalta kuin yleensä. Sen maun jotenkin ihan tuntee kielessä. Tosi kumma homma tämä. Oon kasvissyöjä ja syön aika vähän hiilareita mutta niin on jatkunut useamman vuoden ja syön aina mahan täyteen asti

[/quote]

Närästys ei välttämättä oo polttavaa tunnetta.

Vierailija
9/10 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin myös voisiko ehkäisy olla pettänyt mutta kuukautisten pitäisi alkaa vasta ensi viikon perjantaina. Kierto heittää 28-42pvä. Tai Se tuli kun googlailin niin tuli vastaukset refluksia tai raskaus

Vierailija
10/10 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin myös voisiko ehkäisy olla pettänyt mutta kuukautisten pitäisi alkaa vasta ensi viikon perjantaina. Kierto heittää 28-42pvä. Tai Se tuli kun googlailin niin tuli vastaukset refluksia tai raskaus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi