Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

No siiderivalaat, onko juomat haettu illaksi?

Vierailija
07.02.2014 |

Huom., korkata saa vasta kun lapset ovat nukkumassa ja toisen vanhemmista pitää olla ajokunnossa!!

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo koskaan kotona, enkä ainakaan jotain niin pahaa kuin siideriä (tai kaljaa tai lonkeroa). Kaapissa on edelleen avaamattomia matkatuomisia. Avajaisten kunniaksi voisi käydä kyllä ostamassa jäätelön...

Vierailija
22/37 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljaakaljaakaljaa! Mä olen tällainen sutjakka pöhnäpyöriäinen. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 14:09"]En ole valas(n.3-5kiloa on ylimääräistä) enkä juo siideriä. Eikä tänään ole lasissa muutenkaan alkoholia, niin kuin ei yleensäkään. Saatan kyllä sortua muuhun.

Miten olisi suklaadelfiini tai irtokarkkipyöriäinen?

Tietääkö ap että kaikki ylipainoiset eivät ole hankkineet kilojaan juomalla?

[/quote]

Jep. Typerä yleistys. Eivät lihavat taaperotkaan ole lihoneet sidukalla... terv. Absolutisti bmi 27

Vierailija
24/37 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 14:09"]

Miten olisi suklaadelfiini tai irtokarkkipyöriäinen?

[/quote]

Onpa kivat termit. Terv. Jäätelösieppo

Vierailija
25/37 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon sit varmaan kuohuviini ja valkoviini valas koska niitä juon. Terveisin 162cm/63kg.

Vierailija
26/37 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valas saatan olla, mutta alkoholia en ole koskaan pahemmin juonut, en edes montako vuotta siitä on kun olen siideriä maistanutkaan. Kaikki alkoholijuomat on pahan makuisia, eikä mulla tule siitä mitään "kivaa" oloa, alkaa vaan väsyttämään. Minä olen selvinpäin huomattavasti hauskempaa seuraa kuin viinan lipittäjät luulevat kännissä olevansa.

Suklaata kyllä ostin kaupasta.

Vierailija
27/37 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, kuohuvalas. :D Meidän pitäis perustaa joku perjantai-illan pulinaketju kaikille vesieläville.

T: pöhnäpyöriäinen

Vierailija
28/37 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 17:05"]

En juo koskaan kotona, enkä ainakaan jotain niin pahaa kuin siideriä (tai kaljaa tai lonkeroa). Kaapissa on edelleen avaamattomia matkatuomisia. Avajaisten kunniaksi voisi käydä kyllä ostamassa jäätelön...

[/quote]

uuuuh. Rauhoitu, rauhoitu. Älä ainakaan syö koko jäätelöä kerralla, ettet tule liian villiksi...

Vierailija
29/37 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo haettiin jo viime vkloppuna virosta 3 koria;)

Vierailija
30/37 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin itse järkytyin, kun tapasin vanhan koulukaverin ja painoi taatusti yli 100kg. Oli todellinen siiderivalas. Siinä sivussa hänellä tuli mainittua, että pitää hakaista äkkiä muutama lonkero ja sidukka, että saa katsoa miehen kanssa avajaisia.

Oli nuorena niin simpsakka ja nätti. Nyt oli naamakin kuin potkupallo.

Suomessa kyllä näkee, että naiset ovat alkaneet juomaan todella runsaasti. Viiskymppiset naiset on todellla lihavia ja vanhan näköisiä ja joillain jo katkenneita verisuonia naamassa.

Mutta toki jokainen saa elää elämänsä, miten haluaa. 

Vierailija
31/37 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 12:11"]

Huom., korkata saa vasta kun lapset ovat nukkumassa ja toisen vanhemmista pitää olla ajokunnossa!!

[/quote]

Miksi ajokunnossa tarttis olla?

Vierailija
32/37 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeeei ku viinaaa 2 l jaffaan sekotettunaaaajjjhjj

Vierailija
33/37 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siiderivalas keksitty 90-luvulla

Vierailija
34/37 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 17:21"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 17:05"]

[/quote]

uuuuh. Rauhoitu, rauhoitu. Älä ainakaan syö koko jäätelöä kerralla, ettet tule liian villiksi...

[/quote]

Todennäköisesti syön. Tuuttia tai tikkujäätelöä on vaikea säilyttääkään puoliksi syötynä. Litran paketit tuppaavat jäämään syömättä. Toiset osaavat syödä sopivasti, ei tarvitse ahdata itseään täyteen herkkuja.

Vierailija
35/37 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tuolla jääkaapissa olla yksi siideri, mutta siellä se pysyykin. Vauva tulee illalla kotiin. :) 

Vierailija
36/37 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 17:15"]

Minä oon sit varmaan kuohuviini ja valkoviini valas koska niitä juon. Terveisin 162cm/63kg.

[/quote]

No et kllä noilla mitoilla ole valasta nähnytkään. Et menisi edes ryhävalaan poikasesta.

Vierailija
37/37 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä 85kg ui seuraavaksi lapsikatraan kanssa lähikauppaan hakemaan sixpackin ja pari purkkia maitoa. Ja todellakaan ei odotella lasten nukkumaanmenoa :)