Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No siiderivalaat, onko juomat haettu illaksi?

Vierailija
07.02.2014 |

Huom., korkata saa vasta kun lapset ovat nukkumassa ja toisen vanhemmista pitää olla ajokunnossa!!

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jihuu, korkataan siis heti, tenavat päiväunilla ja ajokorttia ei kummallakaan!

Vierailija
2/37 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siiberiä ei oo, lonkeroa kylläkin muutama purkki. Juon yhden vasta huomenna saunassa. Tänään ei kupitella, sillä illalla salitreenit..huomennakin käyn salilla ennen saunaa. Mites muut? ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on aina alkoholia varastoissa. jos kukaan ei olis ajokunnossa, voi aina soittaa taksin. ja alkoholiakin voi hakea vaikka keskellä yötä night shopista.

Vierailija
4/37 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koska olen raskaana! :D Miehellä neljä siideriä jääkaapissa, tuskin juo niitä. Miksi siideri on muka WT-juoma kun se on niin pirun kallista, sitten viiniä ajatellaan hienoston juomana vaikka sitä voi ostaa halvemmalla ja läträtä vaikka spriteen ja siinä on enemmän prosentteja? :D tuli vaa mielee!

Vierailija
5/37 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 12:16"]

meillä on aina alkoholia varastoissa. jos kukaan ei olis ajokunnossa, voi aina soittaa taksin. ja alkoholiakin voi hakea vaikka keskellä yötä night shopista.

[/quote]

Ette asu Suomessa? 

Vierailija
6/37 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

6, juu ei asuta. enkä kyllä edes juo siideriä enkä ole lihava. olut, shampanja ja punkku kyllä maistuvat useinkin.

t. 4

Vierailija
7/37 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo alkoholia.

Vierailija
8/37 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole siiderin ystävä, joten ei ole haettu sidua illaksi! =D Yksi olut sekä punkkua kyllä löytyy, mutta ehkä sitten huomenna sitä pari lasia. (Ja vitut. Pullo tyhjäks ja baariin! Mutta huomenna vasta!)

Vierailija
9/37 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kaljavalas, ja joo sikspäkki odottaa iltaa. Ja korkkaan kyllä heti päivällisen jälkeen, ei meillä lapsilta juomista piilotella. 

Vierailija
10/37 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. En juo alkoholia eikä siis ole syytä pitää sitä kotonakaan.

Vierailija
11/37 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole haettu, mutta saatanpa sitä hakeakin vielä pari tölkkiä tai sitten haen punkkua. Olympialaisten avajaiset, venäläistä ruokaa ja saunaa...sekä sitten jtn juomaa vähän. Korkeintaan kaksi lasia viiniä tai kaksi pientä kuivaa omenasiideriä, koska kotona kaksi lasta. :)

Vierailija
12/37 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ehkä enempikin valaanpoikanen ja punkkusellainen. Juoma on vielä kaupassa, lapsi viikonlopun isosena rippiviikonlopussa, joten ei tarvitse odotella, että nukkuu. Enpä ole sitä kyllä muutenkaan odotellut.

Vierailija
13/37 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai täälläkin liikkuu se sama tyyppi, joka Suomi24:llä ihastui niin kovasti itse keksimäänsä sanaan "siiderivalas", että on hokenut sitä siellä pakkomielteenomaisesti jo useamman vuoden. No, onhan se hienoa, että saa maailmanhistoriallisen meriitin siitä, että on ihan itse keksinyt uuden haukkumasanan. :)

Vierailija
14/37 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole valas(n.3-5kiloa on ylimääräistä) enkä juo siideriä. Eikä tänään ole lasissa muutenkaan alkoholia, niin kuin ei yleensäkään. Saatan kyllä sortua muuhun.

Miten olisi suklaadelfiini tai irtokarkkipyöriäinen?

Tietääkö ap että kaikki ylipainoiset eivät ole hankkineet kilojaan juomalla?

Vierailija
15/37 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 x Red Bull + Bacardi

Sitten seksitystä iltaan

Vierailija
16/37 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää toisen olla ajokunnossa? Kerrohan sinä se. Eiköhän täällä taksit kulje tarvittaessa, ambulanssitkin hätätilanteessa ja onhan paljon perheitä, joissa ei ole autoa tai edes ajokortteja.

Meillä ei kumpikaan välttämättä ole ajokunnossa, mutta toisaalta eipä missään änkyräkännissäkään. Kumpikin tissutellaan hiljakselleen ja promillet nousee taatusti yli 0.5, mutta kumpikin on ihan siistissä kunnossa silti ja jutellaan mukavia lasten nukuttua.

Vierailija
17/37 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä on siiderivalas. "Valaan" määritelmän varmaan täytän, mutta miten siideri tähän liittyy?

Vierailija
18/37 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On haettu miehelle 24 plo olutta ja minulle 0.7l leijonaviina, niillä ilta menee kivasti. Aamuksi on kaapissa 10 sidukkaa jos suuta kuivaa.

Vierailija
19/37 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ryhävalaat ja lähiölahnat juovat?

Vierailija
20/37 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 14:28"]

Mitäs ryhävalaat ja lähiölahnat juovat?

[/quote]