Työkaveri on ollut kolme viikkoa sairaslomalla. Söin sen työpisteellä olevan suklaalevyn :(
Joku oli vienyt sille suklaalevyn sairasloman alussa. Oli joku suunniteltu leikkaus ja sairasloma jatkuu siis vielä pitkään. Se suklaalevy on kiusannut mua kaikki nämä viikot ja kun tänään kuulin, että sairasloma jatkuu edelleen, kävin nappaamassa sen suklaalevyn ja söin sen kokonaan :(
Kyseessä ei ollut mikään helposti korvattava Fazerin sininen, vaan joku ulkomaalainen levy. En siis voi käydä ostamassa kaupasta ja korvata.
Olen alhainen. Mitä teen? Kerronko? En kerro kenellekään?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Ahne.
Kyllä. Ja nälkäinen. Ja suklaanhimoinen. Ja typerä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ostat tilalle isomman ja paremman levyn.
Tämä syöty oli ilmeisesti joku sveitsiläinen suklaavalmistaja. Cailler ja pähkinäsuklaa. Mikä sen voi korvata? Tyhmää mennä mitään Maraboutakaan ostamaan.
ap
Googlaa, jos vaikka Amazon toimittaisi sulle uuden. Noloa ja törkeää syödä toisten suklaat.
Itse ainakin rehellisesti kertoisin vaikka viestissä, että näin pääsi käymään ja pahoittelisin. Ostaisin jonkun uuden hyvän levyn. Ei mua itseäni sairaslomalaisena kyllä yhtään haittaisi jos joku työnorja olisi mun suklaani syönyt ja vielä sen tunnustaisi.
Jotain kallista laatusuklaata tilalle. Ehkä myös anteeksipyyntölappu?
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin rehellisesti kertoisin vaikka viestissä, että näin pääsi käymään ja pahoittelisin. Ostaisin jonkun uuden hyvän levyn. Ei mua itseäni sairaslomalaisena kyllä yhtään haittaisi jos joku työnorja olisi mun suklaani syönyt ja vielä sen tunnustaisi.
No minua kyllä lahjanantajana ottaisi päähän.
Vierailija kirjoitti:
Se on sairaUsloma. Ja osta uusi tilalle.
Sanaa vaihdettu tyyliin pari vuotta sitten.
Jäätkö siis kiinni tuosta? Jos kukaan ei voi todistaa juuri sinun syöneen sitä levyä, ja olet tajunnut tuhota kaikki todisteet, niin unohdat koko asian.
Anteeksi, mutta onko muiden mielestä tämä ihan todella outoa? Syödä jonkun toisen lahja, ihan vain koska se on siellä? Jotenkin ihan käsittämätöntä.
Osta uusi, ei sen väliä onko samanlainen vai ei. Sitten kun työkaveri tulee takaisin, myönnät miten kävi ja pyydät anteeksi. Nauruksihan se varmastikin menee.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta onko muiden mielestä tämä ihan todella outoa? Syödä jonkun toisen lahja, ihan vain koska se on siellä? Jotenkin ihan käsittämätöntä.
No niinpä. Epäilen vahvasti että ap on vain haaveillut syövänsä levyn, ja siitä keksi tämän typerän provon. Joillakin ei ole tarpeeksi töitä, kun ne joutaa lorvimaan palstalla kesken työpäivän. (Päättelen että ap on päivätöissä kun puhuu työkaverin työpöydästä. Vuorotyöläisillä harvemmin on omat työpöydät. Jollei sitten ole keksinyt tuotakin yksityiskohtaa.)
En näe miten tuo oikein voisi tapahtua, ellet sitten istu työpaikallasi verensokerit todella alhaalla kituuttaen jollain ihmedieetillä?
En näe muuta toimintatapaa kuin tunnustaa että "Anteeksi, alkoi huippaamaan töissä ja söin sun suklaasi. Todella tökeröä mutta en siinä humussa keksinyt muuta. Ostan tilalle jotain yhtä kivaa"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on sairaUsloma. Ja osta uusi tilalle.
Sanaa vaihdettu tyyliin pari vuotta sitten.
Puhekielessä voi käyttää sairasloma.
Kirjoitetussa oikea muoto on sairausloma.
Varas , näpistelijä.Siis sinä olet se , joka syö toisten muutkin eväät .Ymmärrätkö edes hävetä . Ei mainettaan kannata pilata ahneuden ja tyhmyyden takia.
Ahne.