Kumman suhteen ottaisit, jos saisit valita
Kummassakin tapauksessa olisit yhtä rakastunut ja mies olisi sielunkumppanisi.
A) yli sadantonnin vuositulot, mutta mies tekisi 10-12h työpäiviä ja myös viikonloppuisin paljon töitä. Ei lomia, paitsi joskus 1vk ehkä
B) tienaa miesten keskipalkan verran ja töissä 8-16. Ei ylitöitä ja aina viikonloput vapaat + normaalit lomat
Kommentit (31)
A.
Koska introverttina tarvitsen paljon omaa aikaa, eikä minua haittaa, että mies on paljon pois. Olen kokenut pitkän avioliiton, jossa mies oli paljon kotona ja dominoivana persoonana määräämässä minun elämääni. Kiitos, ei sitä enää.
Toinen syy on luksus. Tykkään matkustaa viiden tähden hotelleissa ja juoda shampanjaa. Miehen -, jolla ei tähän ole varaa - kanssa ei ole paljoa yhteistä.
(Ei, minä en tarvitse miestä maksamaan elämääni, rahoitan sen ihan itsekin).
B. Tinderissä tulee näitä A-miehiä vastaan, eivätkä mitenkään ymmärrä miksei kelpaa. Jos jo ekoille treffeille ei meinaa kalenterista löytyä aikaa, miten mitään suhdetta voi tulla.
herra B, mulla on rahaa omasta takaa
B)
En ole naimisissa miehen työn kanssa vaan miehen.
B.
Itselläkin keskipalkka, joten sovimme hyvin yhteen.
Vierailija kirjoitti:
B. Tinderissä tulee näitä A-miehiä vastaan, eivätkä mitenkään ymmärrä miksei kelpaa. Jos jo ekoille treffeille ei meinaa kalenterista löytyä aikaa, miten mitään suhdetta voi tulla.
Siis joo! Ja jos ne ekat treffit jossain välissä pikaisesti onnistuvatkin, seuraavat saa sovittua vasta viikkojen tai jopa kuukausien päähän. Ja naisen pitäisi kiltisti odotella... Ei kiitos. Valintani on mies B.
B. Ei minulla ole kiinnostusta ihmiseen, jolla on noin vähän aikaa. Itse nautin hitaasta elämästä ja 80 % työviikosta. Rahalla ei ole merkitystä.
Voisin ottaa A:n, jos hän suostuu siihen, että huhkii jokusen vuoden ja säästetään ihan hulluna ja sitten jää eläkkeelle. Tulot tulisivat sijoituksista ja matkusteltaisiin ympäri maailmaa (toivottavasti koronakin olisi silloin ohi).
Muussa tapauksessa B.
Mulla on tuo A. Vähentelemässä kyllä töitä nyt kun burn out alkoi kolkutella ovella. Ei ne rahat lämmitä siinä vaiheessa kun kömmit yksin sänkyyn ja toinen jää vielä koneelle tekemään rästitöitä. Jotenkin vaan tuohon ajautuu ja siitä on vaikea peruuttaa, kun menot on sovitettu tuloihin. Ehkä jos saisin nyt uudestaan valita otetaanko sitä yritystä ollenkaan meidän elämään, sanoisin ei kiitos. Keksittäis joku toinen tapa elää.
Yllättäviä vastauksia. Hyvä naiset! <3
B. Koska minulla on jo yksi työnarkomaani ja vaikka tienaisi mitä, ei se elämiseen mene kuitenkaan koska muuta elämää ei ole kuin työ. Mielummin olen köyhä jolla on joskus jotain kivaa puuhastelua yhdessä kuin rikas joka ei tee muuta kuin työtä. Itse en työstä niin paljon nauti että haluaisin tehdä sitä kaiken valveillaoloaikani.
Oletin että kysymys on peukutusketju eli laiton alapeukun b-vaihtoehdolle.
Siitäs saitte miehet, ei naiset ole rahan perään!
A. koska minulla oli jo mies joka teki aina töitä (yrittäjä), mutta tulot oli silti pienet. Ikinä enää en yhtään miestä elätä.
Miten voi olla rikas olo, kun on työn orja?
Alkupremissi vaikuttaa virheelliseltä, en usko että vapaaehtoisesti osatyötä tekevänä nuukailijana olisi mahdollista, että herra A olisi sielunkumppani. Ja siis sielunkumppani mulla tällä hetkellä on, ei tienaa edes keskipalkkaa js yhdessä nautitaan ajasta ja vapaudesta. Mueluummin piknikille kuin huippuravintolaan.
Olisi ihan kiva tietää, mitä miehet tekee vapaa-ajallaan. B:llähän voi olla harrastus, joka vie häneltä kaikki viikonloput, lomat ja valtaosan arki-illoistakin. Sellaisella parisuhteella ei tee mitään, jossa toista ei edes näe. Siinä ajautuu itse vain täysihoitolan pitäjäksi eikä lapsia voi edes kuvitella sellaiseen suhteeseen.
B