Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä saan syylän pois kädestä?

Vierailija
06.02.2014 |

Olen jo noin 6 vuotta yrittänyt tappaa syylää (laastarilla, verruxiinilla, ilmastointiteipillä), mutta aina jää juuri, joka alkaa taas kasvamaan. Olenko malttamaton enkä hoida tarpeeksi kauan? Auttaisiko jäädytys?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

SyylEnd auttoi meillä. Miehen sormien syyliin. Mun ja lapsen jalkapohjien.

Vierailija
22/24 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 22:48"]

Verruxiinilla olen saanut veren lentämään, kun olen rapsuttanut kerrosta irti. Enkä ole enää uskaltanut lisätä. Ehkä pitäisi olla vaan maltillisempi.

Ap

[/quote]

Jos tulee verta niin nostaa syyläpaikan muuta kehoa ylemmäs kunnes verenpaineen laskun vuoksi veren tulo loppuu. Sitten pikasesti verruksiinia ja takaisin ylös odottelemaan kuivumista. 

Sen kyllä oppii kuinka syvälle voi rouhia. Niin monta kertaa toimenpidettä joutuu toistelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yritin aikoinaan mitä vain ja aina yksi syylä takaisin. Sitten syyliä tuli pari lisää, niin puhuin asiasta tutulle homeopaatille. Sain lääkettä ja syylät, myös se itsepäinen katos. Nyt ei ole reilu kymmeneen vuoteen syyliä nåkynyt.

Vierailija
24/24 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoäiti opetti aikanaan lapsuudessani, että täydenkuun aikaan käy kuulle sanomassa "Syö kuu syylät, mutta älä syylän kantajaa" ja sen päälle joka aamu laitat aamusylkeä syylän päälle heti herätessäsi. Tepsi, nyt ei ole yhtään syylää, enkä muista, että olisin käyttänyt muuta lääkettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi