Jos mies sanoo seksin jälkeen "kiitos"
Vakituisessa parisuhteessa, siis on kihloissa ja asuu yhdessä naisen kanssa ja sanoo seksin jälkeen vaan "kiitos" avovaimolleen, heittäytyen selälleen sängylle niin eikö se ole vähän outoa?
Mieheni sanoi joskus noin ja kun huomautin asiasta, niin hän ei nähnyt siinä mitään omituista. Sanoi että se tuli vaan.
Kommentit (16)
Mitä outoa? Mies kiittää että avovaimo antaa. Yhtä hyvin avovaimo voi kiittää että se mies antoi. "Kiitos itsellesi"
Mitä väliä? Ei kannata takertua lillukan varsiin.
me kiitetään miehen kanssa aina toisiamme :D
Meillä sanotaan puolin ja toisin. Se on meidän välinen "juttu". Mutta ei todellakaan aina, vaatii tietynlaisen panon :)
Kohtelias ja huomaavainen tapa.
Kaikki ovat kiittäneet, jotka eivät ole pyörtyneet. :)
No ei kai tuossa mitään mutta oma ukkpni sanoo aina "anteeksi". Se vähän ärsyttää...
Ihan normalia meillä. Ja ollaan naimisissa, oltu yhdessä toistakymmentä vuotta, lapsua kolme.
Mun mielestä kannattaa olla aika herkillä sen suhteen mitä toiselle sanoo rakastelun jälkeen. Silloin ollaan avoimia ja haavoittuvia. Jos toinen silloin sanoo kiitos, kannattaa sanoa vaikka "kiitos itsellesi". Ainakin meilläpäin on luontevaa kiittää jos on saanut jotakin hyvää. Ei kai ap:kään nouse ruokapöydästä syötyään toisen valmistaman ateriaan ja vain röyhtäise ja pieraise?
Meillä mies sanoo kiitos, mutta sellaisella äänenpainolla, että tietää homman olevan nyt ohi! Sopii tuohon ukon luonteeseen sanoa juuri niin. Yhdessä ollaan oltu noin 14vuotta.
Vähän tulee likainen olo tollasesta kiittelystä.
Mitä outoa tuossa on? Mekin miehen kanssa kiitetään toisiamme vitsillä :-D
Minun mieheni sanoo "ei kiitos" jo etukäteen...
Minulle tuli myös likainen olo ja melkein loukkaannuin, kun exäni kiitti ensimmäisen yön jälkeen. Tunsin oloni lähes huoramaiseksi...
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 22:18"]
Vähän tulee likainen olo tollasesta kiittelystä.
[/quote]
mies kiittää ja mä vastaan "eipä kestä" tai "ilo on mun puolella"
Seksin ja alapesujen jälkeen kun kömmimme takaisin vällyn alle, mies sanoo aina "kiitos kulta". Ei ole minua häirinnyt muuten kuin että olen välillä miettinyt, mitä siihen kuuluu vastata. "Kiitos itsellesi"? "Ole hyvä"? "Ei se mitään"? "Olipa tosiaan mukavaa"? "Nähdään aamulla"?
Meillä sisäpiiriin vitsi, jonka sanominen rentouttaa tunnelman.Naureskelemme sanalle yhdessä rakastelun jälkeen.
minä olen sanonut noin joskus miehelleni