Kuinka usein peset autosi?
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 23:01"]
Olen joskus kuullut sanonnan, että pesetkö lusikasi käytön jälkeen, mikset autoasi.
[/quote]
Meidän astianpesukoneeseen mahtuu kyllä lusikka, mutta valitettavasti ei autoa.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 23:19"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 23:01"]
Olen joskus kuullut sanonnan, että pesetkö lusikasi käytön jälkeen, mikset autoasi.
[/quote]
Meidän astianpesukoneeseen mahtuu kyllä lusikka, mutta valitettavasti ei autoa.
[/quote]
Näin meilläkin. En myöskään laita autoa suuhuni.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 22:51"]
Kerran vuodessa jos satun muistamaan. Ei kiinnosta sitten tippaakaan auton ulkonäkö kunhan kulkee paikasta A paikkaan B moitteettomasti.
[/quote]
Kia bongattu :)
Kaksi kertaa vuodessa. Mökillä, kun kesäloma alkaa ja mökillä kun kesäloma loppuu.
Täällä kaupungissa sitten auto on tosi paskanen koko talven=))
Oon ajatellu viedä auton itsepesupaikkaan (kun niistä automaattipesulat vaan pilaa maalipintaa).
Onko kokemuksia?
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 23:35"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 22:51"]
Kerran vuodessa jos satun muistamaan. Ei kiinnosta sitten tippaakaan auton ulkonäkö kunhan kulkee paikasta A paikkaan B moitteettomasti.
[/quote]
Kia bongattu :)
[/quote]
Heh, ei ole Kia vaan uskollinen Ford joka pelittää oikein hyvin vaikka ottikin vähän kosketusta hirven kanssa puoli vuotta sitten. Ihan kokonaan peltiä ei saatu suoristettua mutta haittaneeko tuo.
Mitäpä sitä itsekään suihkussa käymään, kun huomenna hikeentyy kuitenkin uudelleen..
Vierailija kirjoitti:
Viime kerrasta on puolisentoista vuotta.
Mitä sitä turhaan pesemään, kun heti taas likaantuu.
Mitäpä sitä suihkussakaan käymään, kun huomenna taas hikeentyy. Kerta viikkoon lauantaisauna riittää
Kerran viikkoon Boss Gloss pesulassa.