Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katsottiinko teillä missikisoja perheen kesken, kun olit lapsi/nuori ja asuit vielä vanhempiesi kanssa?

Vierailija
28.10.2020 |

Ja millä tavalla katsoitte, kommentoiko esim. isäsi tai veljesi kuka on kaunein misseistä jne?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei, pidettiin typerinä niitä ohjelmia.

Vierailija
2/10 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsottiin. Asuin äidin kanssa kaksin, kyllä hän kommentoi omaa suosikkiaan jne. Ja niin tein minäkin, sehän on ulkonäkökisa, miksi ei saisi kommenteoida?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isää ei kiinnostanut, äidin kanssa katsottiin parina vuotena. Oltiin alle 10 v veljen kanssa. Oma suosikki sieltä kummallakin kerralla löytyi jokaiselle, ja jokaisella oli eri mielipide.

Vierailija
4/10 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut tais olla paikalla paitsi veljeni. Itse arvioin voittajan aina oikein.

Vierailija
5/10 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo 70-luvulla.  Ja kai jokaisella oli oma suosikki.

Vierailija
6/10 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saivat "kiltit" perheenisät kerrankin oikein luvan kanssa kuolata omaa vaimoa paremmannäköisten misujen perään. Hyi hitto...

Vierailija
7/10 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä katsottiin, ja arvailtiin voittajaa.

Laitettiin jopa paperille  ylös missiehdokkaiden nrot, kenestä veikattiin voittajaa, perintöprinssejoja ja lehdistön ihannetyttöä.

Siihen aikaan tuijotettiin melkein eniten kasvojen kauneutta, kuin vartaloa. Ja juhlapuku kierro kruunasi koko  kisan.

Oi niitä aikoja, ihanaa muistella niitä. Se oli vielä turvallista aikaa kaikille, monin tavoin.

Nykysin en enää ole moneen vuoteen kisoja katsellut, jotenki aika on ajanut niiden ohi kohdallani.

Vierailija
8/10 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä muista että isä tai veljet olisi katsoneet. Äidin kanssa olen ehkä katsonut. Saisi lopettaa nuo. Naiset ei ole mitään koiria tai lehmiä, joita pitää laittaa ulkonäön perusteella järjestykseen. Saisi lopettaa kyllä ne koira- ja lehmänäyttelytkin.

Vierailija
9/10 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Minä katsoin aina yksin, ja joskus äitini. Isäni ja veljeni eivät.

Vierailija
10/10 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katseltiin kaikki, paitsi pikkusiskoa ei kiinnostanut. Jokaisella oli oma suosikki, jota kannustettiin. Se oli hirveän asiallista, ketään ei haukuttu tai arvosteltu rumasti.

Minun lapsuudessa tv-hetki oli tärkeä perheen yhteinen asia. Näistä ohjelmista keskusteltiin myös ala-asteella kavereiden kanssa ja todennäköisesti toisteltiin omien vanhempien kommentteja muka tärkeinä.