Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka ostoaikeissa et kommentoi fb:n osto-ja myyntiryhmien ilmoituksiin, niinkuin kuuluisi, vaan pistät pelkästään myyjälle yv:n, MIKSI?!

Vierailija
28.10.2020 |

Aiheuttaa extravaivaa ja ärsyttää!!

Miksei voi vaan kommentoida siihen ilmoitukseen niinkuin muutkin, niin olisi kaikille näkyvillä ja selvää, kuka jonottaa missäkin järjestyksessä, eikä myyjän tarvi alkaa kytätä viestien saapumiskellonaikoja ja sitten ilmoitella muille tän yv-tyypin puolesta, että yksityisviestinäkin tullut varaus ja se on nyt sitten ton ja ton jonottajan välissä..!

Mikä tähän on syynä?? Tätä nimittäin tekevät sellaisetkin, jotka takuulla tietävät etiketin, eli tietämättömyys ei selitä.

Eivätkö kehtaa julkisesti "tunnustaa" että ostavat jotakin joltakin, vai mitä tämä on?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nuo jonot ja av:t on turhaa pelleilyä.

Vierailija
2/7 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei kuulu tehdä niin. Olen säännöttömässä osto- ja myyntiryhmässä. Saan ottaa yhteyttä vaikka kirjekyyhkyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ilmoitus on market placella, niin ostaja ei pysty näkemään ilmoitusta siinä ryhmässä johon se on laitettu,ellei itse kuulu ryhmään.

Vierailija
4/7 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai onko kaikissa ryhmissä samat säännöt? En ole tiennytkään.

En edes liity sellaisiin ryhmiin, missä on näitä "av, kysyn mieheltä" sun muita pösilöitä.

Vierailija
5/7 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erehdyin laittamaan joskus market placelle ilmoituksen, kun fb ehdotti sitä, kun olin laittamassa kirppisryhmään. Jatkuvasti yv:tä, tyhmintä oli se, kun yritettiin vain tingata.

Vierailija
6/7 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta enkä myy mitään FB:ssä. Liian monimutkaista. Tekee niin tai näin niin aina joku suuttuu.

Vierailija
7/7 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ilmoitus on market placella, niin ostaja ei pysty näkemään ilmoitusta siinä ryhmässä johon se on laitettu,ellei itse kuulu ryhmään.

En myy mitään marketplacessa, vaan ihan paikkakunnan omalla kirpparilla, joissa säännöt selkeät ja selkeästi esillä.

Olisko nyt ketään semmosta vastaamaan, joka tunnustaa käyttäytyvänsä näin, ja jos niin siis MIKSI?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä