Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehuuko miehesi toisia naisia kauniiksi?

Vierailija
06.02.2014 |

Sinulle ja/tai heille itselleen?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 18:51"]

Exäänsä ylistää jatkuvasti. Suuttuu mielettömästi jos sanon vaikka että mun mielestä hänen exänsä on melko tavallisen näköinen. Alkaa haukkua mua rumaksi ja sitten mököttää.

[/quote]

Ja susta on mukavaa jakaa elämäsi tuollaisen loserin kanssa?

Vierailija
2/12 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 19:30"][quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 18:51"]

Exäänsä ylistää jatkuvasti. Suuttuu mielettömästi jos sanon vaikka että mun mielestä hänen exänsä on melko tavallisen näköinen. Alkaa haukkua mua rumaksi ja sitten mököttää.

[/quote]

Ja susta on mukavaa jakaa elämäsi tuollaisen loserin kanssa?

[/quote]

Loserin :DDDDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat kehutaan kauniita naisia, minä myös komeita miehiä ja mies aina suloisesti löytää itseään niistä :) Toki mies kehuu minunkin ulkonäköäni päivittäin.

Vierailija
4/12 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei/mistä minä tiedän.

Vierailija
5/12 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/12 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kehu :)

Vierailija
7/12 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, tietää etten tykkäis. Ei oo mulle koko 3 vuoden aikana kehunut ketään suoraan, onneks! Toki huomaan sivukommentista, että pitää jotain naista kauniina. En minäkään ylistä ketään miehiä sille. Miksi kehuisin?

Vierailija
8/12 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehuu (minulle), mutta minäkin voin kehua muita miehiä komeiksi.

Vierailija
9/12 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ollaan jo sen verran vanhempia että voidaan sanoa kumpikin että onpas tuossa kaunis nuori nainen/mies. Kehuu minuakin kauniiksi ja itsekin kehun häntä. Ei nyt tätä tehdä koko ajan, saan tämän kuulostamaan kehumiskilpailulta:) 

Vierailija
10/12 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan.

Vierailija
11/12 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus. Ei haittaa, kun ei tee sitä mitenkään flirttailevaan tai yltiöpäisen ihailevaan sävyyn vaan ihan puhtaasti esittää kohteliaisuuden silloin kun se on paikallaan.

Vierailija
12/12 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta mua ärsyttää enemmän se salailu. Huomaan hänestä selvästi milloin näkee omasta mielestään hyvännäköisen naisen (tv:ssä, lehdissä), mutta ei kehtaa sanoa sitä ääneen. Sanoisi vaan suoraan eikä olisi niin kuin ei kiinnostaisi pätkääkään, kun se kiinnostus loistaa kilometrin päähän. Ne sen peittely yrityksen on niin koomisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan