Mikä olis hyvä kuntosali Tampereella?
Sijainti jossain keskustan tuntumassa. Ryhmätunteja kaipaisin ja huokeaa hintaa. Mieluiten ei pakkojäsenyyttä vaan niin, että voi maksaa käyntikertojen mukaan. Onkohan sellasia edes enää?
Kertokaa kokemuksia!
Niin ja vähän karsastan niitä paikkoja, jotka on tulvillaan röhkiviä bodariäijiä. :)
Kommentit (30)
Minulla on todella huono kokemus WOLF kuntosalista Tampereella.. ei kannata mennä missään nimessä. Olin ensimmäistä kertaa jumppatunnilla ja naisohjaaja otti minut silmätikuksi siellä. Hän huusi kaikkien nähden minulle siellä ja nolasi minut. Olin todella häpeissäni. Ohjaaja oli muutenkin aina tympeä ja ilkeä.. En ole sen jälkeen astunut jalallanikaan Wolfille. En suosittele salia missään nimessä..
Albatros on hyvä. Itse käyn päivisin, niin ei ole yhtään ruuhkaa (saan itse määrittää työaikani). Suosittelen.
Tämä on kyllä melkein 2 vuotta vanha keskustelu, mutta nyt löytyy keskustastakin Easyfit!
[quote author="Vierailija" time="03.10.2015 klo 21:42"]
Albatros on hyvä. Itse käyn päivisin, niin ei ole yhtään ruuhkaa (saan itse määrittää työaikani). Suosittelen.
[/quote]
Onko muita kokemuksia Albatrosista? Olis lähellä mun duunipaikkaa, eikä näytä olevan kovin hintava. Mua ei kiinnosta jumpat vaan nimenomaan salitreeni. Arkena pääsisin käymään klo 15 jälkeen, mikä mahtaa olla tilanne ruuhkan suhteen silloin?
Mistä löytyisi Tampereelta sali jossa voimannostoa harrastava voisi käydä? Tarvitsisi siis olla vapaat painot ja peruslaitteet. Mieluusti Kalevan, Kissanmaan, Hervannan läheisyydessä. Ei tarvitse olla mikään naistensali. Onko ollenkaan sellaista jossa olisi vain kuntosali, vai onko kaikissa jotain muuta siinä ohella?
Elixiaa suosittelen. Molemmat lähellä keskustaa (Onkiniemessä ja Kalevassa). Tykkään todella paljon, olen käynyt vuosia.
Steel Body on hyvä kuntosali. Tykännyt käydä jo yli 5 vuotta. Old School kuntosali missä ei pelkästään poseerata peilin edessä ottamassa somekuvia tai videoo, vaan siellä treenataan ja hikoillaan.
Kannattaa käydä ilmaiseksi tutustumassa, koska ensimmäinen treeni on ilmainen. Eikä sitovaa jäsenyyspakkoa. Tuolta saa kuntosalikortin juuri haluamalleen ajalle. Voit myös tauottaa kortin koska vaan ilman lisäveloitusta.
Hinnasto https://www.steelbody.fi/hinnasto
mm.opiskelijoille hyvät alennukset.
Täällä kuvia Steel Bodysta https://www.steelbody.fi/kuntosali
GoGosta olen kuullut aika paljon haukkujakin. Ja kallis tosiaan.
On tää nyt vaikeeta. Pitäs löytää kiva paikka kätevästä paikasta, että tulis tosiaan käytyä säännöllisesti. Elixiassa kävin joskus mutta se vasta hankalassa paikassa onkin - ja kallis!
ap