Ovatko kaikki norjalaiset, virolaiset ja venäläiset naiset yli 170 cm?
Kommentit (10)
joo siis jokaikinen.
NO EI ÄÄLIÖ
Hollannissa voidaan lähennellä tota mut ei noissa em maissa
No eivät tosiaankaan ole. Virolaiset ja venäläiset ovat lyhyempiä kuin suomalaiset.
Virolaiset ja venäläiset ovat selkeästi lyhyempiä kuin suomalaiset, norjalaiset suurinpiirtein saman pituisia ja hollantilaiset hieman pidempia. Siis keskipituudeltaan.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 15:47"]
No eivät tosiaankaan ole. Virolaiset ja venäläiset ovat lyhyempiä kuin suomalaiset.
[/quote]
Näinpä juuri. Näiden maiden naisten keskipituus 162 cm... Norjalaiset on pidempiä, mutta toki ei kaikki ole pitkiä. Opiskeluaikana minulla oli norjalainen kaveri, joka oli suunnilleen saman mittainen kuin minä, noin 160-senttinen.
On ne, niillä on sellanen säädös, että on pakko kasvaa yli tuon kipurajan. Voi kun olis meilläkin :(
Eikö Viron naiset ole kuitenkin Euroopan toiseksi pisimmät? Brittien jälkeen.
Mun mielestä kyllä virolaiset naiset ON pitempiä ja oon siis asunut Virossa. Yksi virolainen kaverini, joka on ehkä suunnilleen mittaiseni (168 cm) sanoi, että hän on Virossa ennemmin lyhyt kuin pitkä.
Mä opetan venäläisiä nuoria, ja heistä on sanottava, että pojat on aika lyhyitä!
[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 15:57"]Eikö Viron naiset ole kuitenkin Euroopan toiseksi pisimmät? Brittien jälkeen.[/quote] on
Joo ihan kaikki