Onko 56 kg ja 162 cm hoikka?
Kommentit (33)
Olen lihonut 5 kg 3 kk aikana ja on todella turvonnut olo. Tiedostan, etten ole lihava, mutta jotkut saattavat pitää minua tuhtina, ainakin itse pidän. Ap
Olen itse noissa mitoissa ja saan usein kuulla olevani hoikka. Toki mies sanoi, että olen nyt hyvä, mutta en saa lihoa tästä yhtään enempää. Sika-kommentti.
Normaali. Riippuu lihaksenkin määrästä.
Olen samoissa mitoissa ja koen olevani ihan normaali. Vähän on löllöä siellä täällä, mutta johtunee vähäisestä liikunnasta.
Vierailija kirjoitti:
Olen lihonut 5 kg 3 kk aikana ja on todella turvonnut olo. Tiedostan, etten ole lihava, mutta jotkut saattavat pitää minua tuhtina, ainakin itse pidän. Ap
Mulla (160cm) oli saman painoisena just turvonnut olo. Ei läski mut vaatteet puristi normaalia enemmän.
Hoikka. Itse tunnen olevani jo 60 kg hoikassa kunnossa samanpituisena kuin sä, sillä olen laihtunut muutamassa kuukaudessa 7 kg.
Olen samanpituinen ja olen painanut 48 kg suurimman osan aikuisiästäni. Enimmillään olen painanut 51 kiloa ja vaikka olin silloinkin hoikka, oli minulla kaksoisleuka sekä paksut olkavarret.
Normaali. Itse painoin kesän lopulla 60 kiloa ja olen 162cm. Se oli kyllä liikaa, olo oli turvonnut ja surkea. Nyt painan noin 50 kiloa ja voisin sanoa olevani hoikka. Tämä on itselleni sopiva paino, jossa tunnen oloni hyväksi.
itse olen tuon pituinen ja paino pyörii 48-52kg väliä. Kyllä siinä on aika turvonnut olo siellä 52kg päässä.
Mutta jokainen on myös oman mallisensa. Ihan jos se vaikuttaa, että onko lantio luustoltaan leveä, samoin rintakehä ja hartiat.
Mä kun pujahdin maailmaan, niin joku unohti asentaa jotain leveyssuunnan ulottuvuutta. Joten tosiaan mulla tulee pömppis aika herkästi, kun raamia ei ole muutoin.
Ehkä hoikahko. Olen tuon pituinen ja 52kg. Ja hoikaksi sanotaan. Painoin jossain vaiheessa 57kg, hoikkana pidettiin silloinkin, mutta oli kyllä jaloissa ja pepussa vähän enemmän tavaraa. Riippuu toki ruumiinrakenteesta. Itse olen aika siro.
Täsmälleem minun mitat. N. 50v asti olin n. 50kg, nyt muuutama vuosi päälle ja tosiaan tuo 56kg. Tuli ihan hetkessä lisää kiloja ja nyt pydynyt samana pidempään, liittyy kai ikääntymiseen tuo painonnousu.
Kai ihan normaali. Mä olin 7. luokalla eli 13-vuotiaana täsmälleen noissa mitoissa ja kouluterveydenhoitaja vihjaili, että vähän voisi painoa pudottaa. Pituuskasvuni oli juuri hidastunut ja siispä olin lihonut edellisen vuoden mitoista.
Itse oon 165 ja 63 kg. Ihmiset ei koskaan usko kun sanon että painan yli 60 kg. Liikun kyllä ja paino painottuu peppuun, reisiin ja pohkeisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla (160cm) oli saman painoisena just turvonnut olo. Ei läski mut vaatteet puristi normaalia enemmän.
Ylläri, että vaatteet puristaa jos ne on alunperinkin tiukahkot tai tyköistuvat ja sitten on lihonut muutaman kilon?
Hoikka.