Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen neuvoa vailla.

Vierailija
06.02.2014 |

Hävettää olen 21v nyt ois että rakastella vai onko se  naimista??kiitän nyt neuvoista .montako reikää naisilla on??

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytys kyllä mun mielestä osata laskea ainakin kolmeen ennen kuin alkaa tyttösten kanssa hääräämään sillai.

Vierailija
2/5 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole tuon kaltaista ongelmaa. Pojallani on saman ikäinen naisystävä kun minä, tää on vaan niin väärin, kummallakin meillä on tunteita toisiamme kohtaan. Meitä haluttais kumpaakin mutta kummallkin meillä on puoliso enkä haluaisi pettää, voiko asia mennä niin pitkälle että syrjähyppy kävisi?. Himot ne on hiirelläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2014 klo 16:09"]

Minulla ei ole tuon kaltaista ongelmaa. Pojallani on saman ikäinen naisystävä kun minä, tää on vaan niin väärin, kummallakin meillä on tunteita toisiamme kohtaan. Meitä haluttais kumpaakin mutta kummallkin meillä on puoliso enkä haluaisi pettää, voiko asia mennä niin pitkälle että syrjähyppy kävisi?. Himot ne on hiirelläkin.

[/quote]Jatkoa tuohon edelliseen. Nyttekin olis hyvä hetki naida, eukko on iltavuorossa ja poika on reissuhommissa. Eikö teistä ketään olisi kiinnostunut asiasta?.

Vierailija
4/5 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saisin tilattua 10cm halkaisialtaan dildon?. Olen paljon yksin kotona kun mieheni työ on sellaista että on viikot poissa. Kun hän on kotona harrastamme seksiä useita kertoja, uusin villitys meillä on käsinainti. Olen lukenut paljon täältä että se on tajunnan räjäyttävää, siis kokeilimme ja sitä se oli, samalla mieheni nuoli klitoristani. Jos löytäisin sellaisen jätin niin voisin viikollakin tyydyttää itseäni sellaisella jätillä, samalla voisin hieroa klitoristani. Onhan meillä niitä vähän isompia dildoja joissa on se vipra. Venyykö semmoisella jätillä kohtuudella käytettynä paikat. N 47.

Vierailija
5/5 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan kaalimato.com tai hot lips, sex shop dona. Jollei ole luulisin että saavat tilattua. Enkä usko että venyvät älyttömästi jos ei joka päivä käytä.