10 vuotta vanhempi mies?
Millaisia parisuhteita on teillä joilla on n. 10 vuotta vanhempi mies (ei kuitenkaan sen yli) ? :)
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen ihminen on omanlainen.
En yhtään tajua ikäerojankkaajia.
No tottakai on. Minua silti nyt kiinnostaa ihan oikeasti itse aihe, ei mikään jankkaus.
Aiemmat kumppanit on aina olleet +- 2 vuotta. Nyt olen treffaillut miestä joka on 9 vuotta vanhempi.. olen 30 ja mies 39. Ei se nyt tunnu oikeastaan oudolta. Ajattelin tuntuuko sitten erilaiselta kun minä olen 40 ja mies 50. No, ehkä pohdintani ovat pöhköjä.
Mitä vanhemmaksi tulette, sitä pienempi on suhteellinen ikäeronne.
Mulla on 11 vuotta vanhempi mies, ollaan oltu yhdessä yli 20 vuotta. En nyt osaa sanoa missä ikäero näkyisi, muuten kuin siinä, että mies muistaa 10 vuotta vanhempia asioita kuin minä.
Minulle sopisi hyvin kymmenen vuotta vanhempi mies, mutta kokemuksen syvällä rintaäänellä; katselevat paljon nuorempia naisia, olipa siihen varaa tahi ei. En halua tyytymissuhdetta, vaan kyllä tässä iässä pitää olla kumppaninsa prioriteetti elämän joka alueella.
Olen 47.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein hyvä erillissuhde, jossa on paljon yhteistä hauskanpitoa, naurua, koskettelua ja seksiä.
Aivan ihannesuhde. Tällaisesta juuri ja juuri uskalsin uneksia.
Tyttöystäväni on minua 12 vuotta nuorempi.
Kestikö sinulla kauan löytää tyttöystäväsi?
T. Samanlaisesta haaveileva
Vaikea sanoa, kun en oikeastaan etsinyt mitään. Elin sinkkuna pari vuotta, ja olin luopunut Tinderistä puolta vuotta aikaisemmin. Tapasimme harrastusporukassa, ja yhden illanvieton jälkeen pyysin häntä luokseni.
PALJON mielummin 10 nuorempi mies <3
Mies on minua tasan 10 v vanhempi. Vain positiivista sanottavaa.