Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ristiäislahjaksi kummilapselle?

Vierailija
05.02.2014 |

Onko joku koru tms "perinteinen" pakollinen, vai voiko olla jotain omaperäisempää? Minkälaisista lahjoista olette ilahtuneet? Mistä ette?

t. Lost in kummius

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteisiä on kummikehys (sitä toivoimme itse) ja vaikka pankki.

Vierailija
2/9 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jokin iso hieno satukirja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummikehys? Pankki? Kertoisitko lisää?

t. ap

Vierailija
4/9 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä mä juuri tarkoitin- saako se lahja olla jotain tämäntapaista, vai liittyykö kummilahjojen antoon jotain sanomattomia etikettisääntöjä? En haluaisi munata. Rakkaat ihmiset kyseessä. Ollaan ihan pihalla, kun ei oikeasti edes kuuluta kirkkoon eikä olla oltu koskaan kenenkään ristiäisissä.

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 22:14"]

Entä jokin iso hieno satukirja?

[/quote]

Vierailija
5/9 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kehysten ja pankkien ja muidenkin kummilahjojen suhteen voit suunnata kultasepänliikkeeseen. On myös vauvojen timanttisormuksia, hopeisia hammaskeijurasioita yms.

Vierailija
6/9 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy esim timanttiset.fi, siellä muut tuotteet otsikon alta löytyy kehyksiä, pankkeja ym. kivaa. Jos ostat kehyksen, voit maksaa siihen etukäteen kaiverruksen ja lapsen vanhemmat voivat ristiäisten jälkeen viedä itse kaiverrettavaksi (näin siis liikkeestä ostettaessa).

Vierailija
7/9 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ehkä kysellä siltä vauvan äidiltä, että onko toiveita. Ihan jo siitä syystä, että ei tulisi montaa samanlaista. Toisekseen vanhemmat arvostavat eri juttuja. Minä en keksi mitään iloa jostain hammaskeijurasiasta tai hopeisesta säästöpossusta, koska kumpaakaan ei musta tarvita hopeisena eikämuovisena. Jollekin nämä ovat kuitenkin tärkeitä 'pitää olla' juttuja. Itse arvostin enemmän kunnollisia lasten ruokailuvälineitä (musta hackmanin muumit, baby-malli vauvalle) tai muumiastiastoa esim (en ole muumifani, mutta lapset tykkää niistä). Ristiäissormuksesta en tiedä (näyttävät usein päätyvän äidin kaulaan), mutta joku koru mitä lapsi voi isompana pitää olisi kanssa kiva. Niin ja olisin myös arvostanut lahjaa, joka olisi selvästi juuri kyseiseltä antajalta lapselle annettu (siis jotenkin henkilökohtainen juttu, oli se mikä vaan). Mutta kysy äidiltä suoraan, saat oikeimman vastauksen. 

Vierailija
8/9 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos tunnet muita kummeja, voisit kysellä mitä he aikovat ostaa ettei tule samoja lahjoja. Näin varsinkin jos lapsen vanhemmilla ei ole erityisiä lahjatoiveita.

Vierailija
9/9 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon vastauksista! 

t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan