Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyväksyisittekö sen että mies nukku toisen naisen vieressä?

Vierailija
05.02.2014 |

Kännissä..ja kuulemma vaan nukkuu

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannattane kertoa kotona nukkumisseurasta jos joku siitä näin pahastuu.

Vierailija
2/15 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jos nainen on hänen äitinsä. Mutta silloin täytyy kyseenalaistaa jotain muuta miehessä.

Vierailija
4/15 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 23:01"]Ystävän kanssa nukkuminen on ihanaa. Muistatteko Frendit-jakson, jossa Joey ja Chandler löysivät yhteisnokosten autuuden?

[/quote]

Joey ja Ross.

Vierailija
5/15 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyn, nukkuminen ei ole pettämistä.

Vierailija
6/15 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Olen minäkin samassa sängyssä nukkunut pari kertaa toisen miehen vieressä ja ihan selvinpäin. Minkä sille voi, että nukkumispaikkoja ei ole ollut. Eri asia tietenkin, jos saman peiton alla nukkuvat ja etenkin alasti.

Vierailija
7/15 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyh en tosiaankaan. Tosimies nukkuis vaikka lattialla tuossa tilanteessa.

Vierailija
8/15 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika vaikea on pysyä hereillä lentokoneessa 12 tunnin lennon aikana, oli siinä viereisellä penkillä sitten mies tai nainen.

Vierailija
9/15 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai, mutta jos mies olisi käynyt maksullisissa 18-vuotiaana, niin jättäisin heti!

Vierailija
10/15 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nukkunut exxän vieressä ja mulla oli silloin poikaystävä. Olin vuokrannut kämpän ja en päässyt siihen heti asumaan ja poikaystävä oli ulkomailla ja tulossa Suomeen .

Vierailija
11/15 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimppapeti on ihan ok (siis jossain lattiamajoituksessa, autiotuvassa tms) patjoja vierivieressä ja niillä nukkumassa iso määrä ihmisiä, molempia sukupuolia. Minusta tuossa tilanteessa on ihan sama sattuuko mieheni viereen toinen mies vai nainen.

Kahden kesken samassa sängyssä vastakkaisen sukupuolen kanssa nukkumista en hyväksy. Kyllä humalassakin pitää tietää mitä tekee.

Vierailija
12/15 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on monta miespuolista kaveria, jotka ovat baari-illan jälkeen viettäneet muutamia tunteja mun vieressä sängyllä, sillä sohvaa en omista. Kenellekään ei ole koskaan tullut mieleenkään, että kyseessä olisi mitään muuta, kuin nukkumista, tai että siinä olisi mitään kummallista. Kavereiden kesken voi tehdä tuollaista, kun kummallakaan osapuolella ei ole muuta kuin kaverillisia tunteita.

Vierailija
13/15 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 22:03"]

Mulla on monta miespuolista kaveria, jotka ovat baari-illan jälkeen viettäneet muutamia tunteja mun vieressä sängyllä, sillä sohvaa en omista. Kenellekään ei ole koskaan tullut mieleenkään, että kyseessä olisi mitään muuta, kuin nukkumista, tai että siinä olisi mitään kummallista. Kavereiden kesken voi tehdä tuollaista, kun kummallakaan osapuolella ei ole muuta kuin kaverillisia tunteita.

[/quote]

Minulla(kaan) ei ole käynyt edes mielessä, että joku voisi tällaista paheksua. Toisaalta, mitäpä sitä ei paheksuttaisi.. 

Vierailija
14/15 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävän kanssa nukkuminen on ihanaa. Muistatteko Frendit-jakson, jossa Joey ja Chandler löysivät yhteisnokosten autuuden?

Vierailija
15/15 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan!!! Jos parisuhteessa ollaan ni sillon ei edes nukuta toisten vieressä, vaikkei mitään tapahtuiskaan. Ei tee paljon jos hommaa kyydin kotiin. Itse ainaki hermostuisin jos mieheni jättää tulematta kotiin esim. baari illan jälkeen eikä tekosyyksi kelpaa "en viittiny/muistanu taksia soittaa". Saa mennä samantien sinne mistä tullukki.