Hyväksyisittekö sen että mies nukku toisen naisen vieressä?
Kommentit (15)
Kyllä. Ei nukkumisessa mitään pahaa ole.
No en tod. Jos ei sohvaa tai lattiapaikkaa löydy, niin voisi tulla kotiin. Mutta ehkä ei halua...
Ehdottomasti. Sehän vain osoittaa, että miehellä on suuri sydän ja antelias mieli. Hienoja ominaisuuksia..
En. Ei siihen ole mitään viatonta syytä edes.
Veljen akka myös "sammui" toisen miehen viereen... Pari kertaa.
Itse en hyväksy että edes nukkuisi toisen naisen kanssa samassa sängyssä.
Veljen akka myös "sammui" toisen miehen viereen... Pari kertaa.
Itse en hyväksy että edes nukkuisi toisen naisen kanssa samassa sängyssä.
Joo, hyväksyisin. Se on vain nukkumista samassa sängyssä.
No vähän riippuu. Onko se joku baarituttu vai hyvä ystävä vuosien takaa? Jälkimmäisen hyväksyisin, ekaa en.
No en. Riippuu myös siitä tietysti miten siihen päädytiin. Mies vois sitten miettiä omalle kohalleen.
Jostain TODELLA hyvästä syystä voisin hyväksyä. Luotan kyllä mieheeni eli jos sanoo nukkuneensa, niin uskoisin kyllä. Ei se kyllä mukavalta tuntuisi mistään syystä, mutta voisin kuitenkin hyväksyä ja niellä mustasukkaisuuteni.
Me ollaan miehen kanssa muuten puhuttu tällainenkin skenaario valmiiksi, että miten toimia, jos tuollainen tilanne olisi edessä, mitä pitäisi tehdä ensin (taksi kotiin, sohva jne) ja jos ois pakko nukkua samassa sängyssä, niin vaatteet pitäisi pitää päällä jne.
Kaikkea ei koskaan voi ennakoida, mutta ollaan pyritty puhumaan asioita mahdollisimman paljon, asioita, jotka entisissä suhteissa on aiheuttaneet pahaa mieltä, niin vältettäisiin edes ne menneisyyden karikot ja opittaisiin niistä.
En todellakaan hyväksy edes samassa talossa nukkumista. Meillä mies joutuu menemään hotelliin yöksi, kun meillä on kuitenkin lapsia samassa talossa ja ei voi koskaan tietää jos miehen panoautomaatti pamahtaa päälle niiden kanssa saman katon alla nukkuessa!
No olen itse nainen ja tosiaan nukkunut aika monet yöt jonkun sängyssä ihan viattomasti, mutta kaikki miehet eivät tätä niele ihan siinä missä naisetkaan. Ja juu, tosiaan se vieressä nukkuva mies yleensä yrittää jotain jossain vaiheessa. Itse pidin aina siitä kiinni, että kummallakin vaatteet pysyy päällä ja syy yöpymisiini oli ihan kämpän puute siellä ja silloin, kun sitä tarvii. Asuin siis Helsingissä, mutta kävin kotikaupungissa aina välillä ym. Ja tästä kerroin toki heti sille majoittajalle ja kerran tai kaksi lähdin omasta aloitteestani pois, kun meni tukalaksi tilanne. Useimmat silti ymmärtävät sen, että se yöpyjä ei ole mikään pano, vaikka voi tarvita yösijaa. Näitähän sivustojakin nykyään couchsurfingill eri maissa, tuskin kaikilla kuitenkaan näistä yhä pahat aikeet. Hienoa jos saa nukkua sillä sohvalla, se sänky miehen vieressä on aina pieni riski kuitenkin.
12 kuulostaa siltä että kaikki ei ole hyvin. Varmasti miestä ahdistaa säännöt!
Kai se olisi pakko hyväksyä sillä esim työreissuilla olen saattanut hyvin itsekin nukkua "siskonpedissä" katsomatta siihen onko mies vai nainen vieressä:) Selvänä ja lievästi humaltuneena (en ole koskaan kännissä). Koskaan ei ole mitään tapahtunut, periaatteena on ettei kuormasta syödä. Meillä oli upeat välit aiemman työporukan kanssa ja reissattiin paljon yhdessä asiakastilaisuuksissa ja kursseilla yms.