Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies laiskottelee, joten toimiiko taktiikkani jos kokeilen?

Vierailija
27.10.2020 |

Mieheni on taantunut odottamaan unelmien taloa, joten tätä nykyistä on turha kohentaa (karkeasti ajatellen). Keittiö ja kylppäri ovat alkuperäiset 35 vuotta nähneet, 10 vuotta sitten hän teki pintaremontin muihin huoneisiin, ja minä olen vaihtanut makkarin ja vessan tapetit, maalannut ovenkarmeja, ikkunanpokia etc. Hän ei tuon 10 vuoden takaisen jälkeen ole koskenutkaan mihinkään ja on sokaistunut kulumiin ja rumuuteen. Kaikki kalusteetkin on kohta kaikki mun hankkimia tai ainakin aikaansaamia. Kämppä on hänen, joten en kyllä omaa rahaa viitsisi käyttää tämän enempää.. mutta miten saisin uuden keittiön ja kylppärin, ne on oikeasti karseat eikä kukaan tätä kämppää osta, jos se unelmatalo tulee myyntiin... ajattelinkin alkaa maalaamaan kalkkimaalilla sabluunien avulla oikein blingit koristeet, niin mauttomat että mies alkaa taas saamaan jotain aikaiseksi ja kutsuisi keittiösuunnittelijan. Olisiko tässä suunnitelmassa ideaa? Miestä en vaihda, vain kaakelit ja kaapit tällä kertaa 😉

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko suoraan ajatellut asiasta puhua hänelle? Suht lapsellista yrittää saada toista kieroilemalla tekemään mitään.

Vierailija
2/3 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko suoraan ajatellut asiasta puhua hänelle? Suht lapsellista yrittää saada toista kieroilemalla tekemään mitään.

Arvaa vaan montako kertaa 🤣 ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei oikeesti, eikö kukaan ole koskaan kokeillut vastaavaa 😳

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi