"Kaveri" joka peruu aina tapaamiset
Miksi ihmiset tekee tällaisia juttuja? Onko muilla kokemusta vastaavista? Olen siis nyt sanonut suoraan asiat, eikä henkilö varsinaisesti ole enää kaverini mutta:
Minulla siis kamu, joka jatkuvasti ehdotteli itse aktiivisesti tapaamisia mutta perui ne joka kerta n. 90% kerroista. Tiesin että hän ei ole kuitenkaan mikään introvertti tai kotonaan viihtyvä, koska kertoi käyvänsä ulkona paljon muidenkin kavereidensa kanssa tekemässä vaikka mitä (jos tämäkään nyt pitää paikkaansa). Hän kuitenkin vaikutti aktiiviselta sosiaalisesti.
Syyt miksi hän perui olivat usein aika turhia ja noloja kuten väsymys, yhtäkkiä kipeäksi tuleminen tai sitten hän vain perui perustelematta tyyliin mitenkään vain että hups tänään en ehdikään. Ja usein vain paria tuntia ennen sovittua tapaamista. Tuntui ihan urpolta kun tiesi aina että todennäköisesti ei toteudu niin en oikein valmistautunutkaan tai odottanut mitään.
Tiedän, että vika ei ole minussa vaan hänellä on varmasti syynsä. Tuli vain tunne että olisin vain varalla jotenkin hänelle. Toisaalta tuli tunne että henkilöllä ei varmaan mene itsellään kovin hyvin. Se, mitä en ymmärtänyt oli miksi hän joka kerta itse ehdotti jos ei ikinä alunperin ollut kiinnostunut näkemään. Lopulta koko kuvio tuntui vain huonolta huumorilta, joten ilmaisin asiat suoraan ja sen jälkeen on ollut hiljaista. En oikein ikinä saanut vastausta miksi hän toimi niin kuin toimi vaan kaikki on jotenkin salattua. Onko muilla vastaavia kokemuksia ja miksi päättelitte ystävänne tekevän tällaista?
Kommentit (25)
Huonotapainen ja sosiaalisesti kömpelö. Luulee vain, että noin vain voi asioita sopia ja perua. Ei ole yhtään hyväksyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tuttava, joka aina itse ottaa yhteyttä, että istutaan vaikka iltaa päivänä x. Ok, minulle sopii, kalenteri näyttää tyhjää. Sovitaan oikein kellonajatkin ja jopa mitä syödään ja juodaan. Sitten se alkaa... Milloin ei olekaan autoa, kun mies tarvitsee sitä, milloin miehelle tuli sitä ja tätä ja mies, mies, mies... Eli hän peruu tällaiset miehen takia (tai ainakin laittaa miehen syyksi). Heillä ei ole lapsia tai lemmikkejä, jotka kärsisivät heidän menoistaan. Joskus vähän tyrmistyneenä töksäytinkin, että etkö ole ajoissa sopinut miehen kanssa ja eikö mies vaikka voisi heittää sinua ennen meille tai voidaan muuttaa vähän aikatauluja tms. Ei kuulemma onnistu. Minullakin on mies, mutta ei olla koskaan kumpikaan jouduttu sovittuja menoja perumaan jonkun noin typerän syyn vuoksi, kuin vaikka että mies tarvitsee autoa välillä 14-17... Voidaan kyllä sopia, että tulee sitten, kun auton saa, mutta eeeei... 😂
Ja siis olen kyllä tämän miehen tavannutkin pari kertaa eikä hän tosiaan vaikuta miltään nipolta, joka ei hyväksyisi naisensa menoja. Miehelläkin on kuulemma hirmusti kaikkia menoja ja harrastuksia. Tietenkään en voi silti tietää mitä heidän seinien sisällä tapahtuu 100 varmasti ja voi ollakin, että mies on joku tyranni. Ihan hirveää sellainen olisi, mutta kuitenkin aika erikoista, että hän kuitenkin ihan avoimesti vetoaa siihen, että mies sitä ja mies tätä ja siksi ei nyt käy.
Mulla yksi kaveri on jättänyt kaksi kertaa tulematta paikalle. Sitten on jälkikäteen vasta selvinnyt että sillä on mielenterveysongelma.
Vierailija kirjoitti:
Mulla yksi kaveri on jättänyt kaksi kertaa tulematta paikalle. Sitten on jälkikäteen vasta selvinnyt että sillä on mielenterveysongelma.
No onneks ne on lhi meneviä
Minulla on tuttava, joka aina itse ottaa yhteyttä, että istutaan vaikka iltaa päivänä x. Ok, minulle sopii, kalenteri näyttää tyhjää. Sovitaan oikein kellonajatkin ja jopa mitä syödään ja juodaan. Sitten se alkaa... Milloin ei olekaan autoa, kun mies tarvitsee sitä, milloin miehelle tuli sitä ja tätä ja mies, mies, mies... Eli hän peruu tällaiset miehen takia (tai ainakin laittaa miehen syyksi). Heillä ei ole lapsia tai lemmikkejä, jotka kärsisivät heidän menoistaan. Joskus vähän tyrmistyneenä töksäytinkin, että etkö ole ajoissa sopinut miehen kanssa ja eikö mies vaikka voisi heittää sinua ennen meille tai voidaan muuttaa vähän aikatauluja tms. Ei kuulemma onnistu. Minullakin on mies, mutta ei olla koskaan kumpikaan jouduttu sovittuja menoja perumaan jonkun noin typerän syyn vuoksi, kuin vaikka että mies tarvitsee autoa välillä 14-17... Voidaan kyllä sopia, että tulee sitten, kun auton saa, mutta eeeei... 😂