Käytittkö alushousuja hääpuvun alla
Häät lauantaina ja mietin kuumeisesti että jätänkö alushousut pois? Kävin juuri brassissa joten paikat ois siistinä juhlaa varten. Kuinka moni on mennyt naimisiin ilman alushousuja? Mietityttää vain että jos kovasti kiihottuu niin tuleeko jälkiä pitsi mekkoon. Kesällä kuljen paljon hameessa ilman alushousuja mutta nyt vähän jännittää.
Kommentit (22)
Ilman vaa.pääsee sulho heti nuolemaa kun pääsette viettää hääyötä💕m44
H.K kirjoitti:
Aika hyvä vitsi.. Naisen halut loppuu siihen paikkaan kun hääkakku on syöty. Ihan turha on sulhon ootella että hääyönä irtoisi. Ei takuulla irtoa
Vierailija kirjoitti:
Onko tulossa isotkin juhlat??
140 vierasta
Vierailija kirjoitti:
Ootatko hääyötä kovasti jo?m44
Odotan. Ja olen odottanut jo pitkään. Se on ensimmäinen kerta molemmille.
Minulla ei ollut liivejä ja alushousut olivat sellaiset haaroista aukinaiset.
Liisi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootatko hääyötä kovasti jo?m44
Odotan. Ja olen odottanut jo pitkään. Se on ensimmäinen kerta molemmille.
Häät siis ekat kummallekki ?
Minulla ei ollut alusvaatteita. Nänniteipit ja hyvin tiukka yläosa. Alhaalla pelkät stayupit ja sukkanauha. Kyllä oli miehen ilme mairea kun sukkanauhan haki hameenalta kesken juhlan.
Kummallakin oli alusvaatteet ja seksiä harrastettiin vasta aamusaunan jälkeen yhteisestä sopimuksesta. Vaan oispa ollutkin ylläri, jos puoliso ois vahauttanut pillun paljaaksi ja jättänyt pikkarit pois. AP jätä ihmeessä pikkarit pois kun sitä arvot!
No EI SAA OLLA alushousuja, koska mies kun käy hampailla sukkanauhan poistamassa häämekon alta niin tietty lipaisee pari kertaa haarovälistä. Sehän se on se juttu.
Vierailija kirjoitti:
H.K kirjoitti:
Aika hyvä vitsi.. Naisen halut loppuu siihen paikkaan kun hääkakku on syöty. Ihan turha on sulhon ootella että hääyönä irtoisi. Ei takuulla irtoa
meillä ei lantunu tippaakaan.6 lapsen lapsivuodeaikana yhdyntätauot oli n 2vk. tahti on samanyt 18v päästä
Minulla oli ns. Japanilaiset tanssihousut häissämme alushousuina. Ovat kahdella dildolla varustettu malli. Edelleen käytössä vähintään jokaisena hääpäivänä
N33
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuossa näin koronan aikaan
Missä maassa häät pidetään. Suomessa taitaa rajoitukset paukkua.
Käytin. Mulla oli pyöräily shortsit mekon alla.
Oon jättämässä nyt alushousut pois. Pitääkö jotenkin suojautua jos paikat on kosteana aamusta iltaan?
Vierailija kirjoitti:
No EI SAA OLLA alushousuja, koska mies kun käy hampailla sukkanauhan poistamassa häämekon alta niin tietty lipaisee pari kertaa haarovälistä. Sehän se on se juttu.
No ei se kyllä ole se juttu
Onko tulossa isotkin juhlat??