Ex oli lihonut muodottomaksi :o
En ole nähnyt enää kuukausiin. Nyt näin ohimennen kaupassa. Järkytys. Hän oli ennenkin pyöreä, mutta nyt ihan paisunut. Kasvojenkin ympärillä paksu ihrarengas. Huh. Voi raukkaa.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ehdit jättää, ettei tule traumoja.
Se jätti kyllä mut. Alkoi urheilla ihan hirveästi hiukan ennen kuin lähti. Mä olin silloin läski ja lähtiessään hän haukkui, että kukaan ei tuollaista ihramahaa huoli.
Vierailija kirjoitti:
Ja liikuttaa sinua syystä että?
No mun käy sääliksi. Mä sain itseäni niskasta kiinni hänen lähdettyä, aloin voimaan paremmin ja sain kilot karistettua. Mutta hänellä näköjään mennyt lossiksi.
Ja tiedät hänen tekemisensäkin? Mistä tiedät onko esim joku sairaus tai lääke turvottanut, itse turposin muutaman kuukauden kortisonikuurin aikana 15 kg ja oli kuukasvot
Vierailija kirjoitti:
Hän on ruvennut syömään suruunsa.
Jaa.
Sori. Sairastuin vakavasti ja lääkkeet lihottaa. 😭
Tuollaisesta tulee surullinen olo, varsinkin jos ylipainoa on kertynyt niin paljon, ettei kävelykään enää kunnolla suju. Nuoruudenihastukseni tuli kadulla vastaan ja oli paisunut niin muodottomaksi, että itku meinasi tulla. Mies olisi halunnut kertoa minulle sairauksistaan, mutta onneksi minulla oli ihan rehellisesti niin kiire, että en voinut kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö olet tuo kyseisen henkilön exä?
Vierailija kirjoitti:
Ja tiedät hänen tekemisensäkin? Mistä tiedät onko esim joku sairaus tai lääke turvottanut, itse turposin muutaman kuukauden kortisonikuurin aikana 15 kg ja oli kuukasvot
No se mies ei taatusti ala syömään mitään kortisonia. Ei mene lääkäriin vaikka olisi mikä.
Vierailija kirjoitti:
No vaikka se sairastuisi, niin se ei mitään lääkkeitä syö. Ei ennenkään syönyt ede antibiootteja.
Vierailija kirjoitti:
Miten juuri sinulle osuikaan ne äärestä harvat lääkkeet, jotka lihottaa.
Ja edelleen olet katkera eksällesi, mitä se oikein teki?
Ei siinä muuten mitään... SIlloin, kun kövi mun luota hakemassa loppuja tavaroitaan, oli vaan niin ollakseen, että hän käy salilla kolme kertaa viikossa ja juoksee lenkkejä, että aikoo huippukuntoon. No, yritys hyvä 10.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten juuri sinulle osuikaan ne äärestä harvat lääkkeet, jotka lihottaa.
Ei se mitään harvinaista ole. Varsinkin psyykelääkkeet lihottaa.
Onneksi ehdit jättää, ettei tule traumoja.