Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteesi Konsta Hietasesta? Saako sukat pyörimään jaloissa?

Vierailija
27.10.2020 |

Itse tykkään kovasti. Mites te?

Kommentit (155)

Vierailija
101/155 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korporaation haastattelusta tuli jotenkin sellainen kuva, että hän on aika itserakas. Muuten minulla ei ole mielipidettä hänestä, en ole tutustunut tarkemmin. Ulkonäkö nyt ei ainakaan viehätä minua.

Kuuntelin tuon kyseisen haastattelun. Mielestäni hän ei vaikuttanut ylimieliseltä, päin vastoin. Konsta teki hyvin selväksi sen, ettei oopperalaulua opita viikossa.

Vierailija
102/155 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korporaation haastattelusta tuli jotenkin sellainen kuva, että hän on aika itserakas. Muuten minulla ei ole mielipidettä hänestä, en ole tutustunut tarkemmin. Ulkonäkö nyt ei ainakaan viehätä minua.

Kuuntelin tuon kyseisen haastattelun. Mielestäni hän ei vaikuttanut ylimieliseltä, päin vastoin. Konsta teki hyvin selväksi sen, ettei oopperalaulua opita viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/155 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
104/155 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
105/155 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
106/155 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
107/155 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
108/155 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta sekoilee, ei todellakaan ollut tarkoitus julkaista tuota kommenttia montaa kertaa:D painoin monta kertaa lähetä-nappia kun ei ekalla kerralla toiminut...

Vierailija
109/155 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksennusreaktio.

Vierailija
110/155 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin lahjakas esiintyjä, mutta ei saa sukkia pyörimään jaloissa. Tähdet, tähdet - ohjelmassa Konstasta välittyi välillä hyvin vakavan oloinen vaikutelma, liekö se sitä "jalat maassa" - oloa? Tai ainakin panin merkille, että hänen perusilmeensä on kulmat kurtussa ja vähän pelottavakin. Lumoava karisma puuttuu hänestä.

Vierailija
111/155 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin lahjakas esiintyjä, mutta ei saa sukkia pyörimään jaloissa. Tähdet, tähdet - ohjelmassa Konstasta välittyi välillä hyvin vakavan oloinen vaikutelma, liekö se sitä "jalat maassa" - oloa? Tai ainakin panin merkille, että hänen perusilmeensä on kulmat kurtussa ja vähän pelottavakin. Lumoava karisma puuttuu hänestä.

Taisi ottaa vain kisan tosissaan, ja siitä tuo ilme. Kaikkialla muualla esiintyy aina iloisemmalla ilmeellä. Tosin kyllä hän Tähdet Tähdet-kisassakin ajoittain heitti vitsiäkin.

Vierailija
112/155 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Konsta on onnistunut pitämään jalat maassa. En ole ylimielisiä puheita hänen suustaan juurikaan kuullut.

Ajatukset voivat silti olla ylimielisiä.

Mitä ylimielisiä ajatuksia Konstalla on? Pääsetkö hänen pään sisäänsä?

Vierailija
113/155 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa paljon viestejä tullut tähän ketjuun päivän aikana :D ilmeisesti Konsta herättää keskustelua paljon.

Paitsi että suurin osa yhden ja saman konstafanin kirjoittamia. :D Varmaan joku konstan sukulainen, vaimo tai ystävä koittaa promota.

Sinulle taitaa tulla yllätyksenä, että Konstasta tykkää muutkin kuin sukulaiset ja joku yksi fani.

Vierailija
114/155 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä on viisi (5!) lasta. Onko joku uskis? Eikä muutenkaan ole kovin kiinnostavia miehet, jotka ei osaa käyttää ehkäisyä.

Ei ole uskis, vaimo kertoi blogissaan halunneensa välttämättä tytön, joten lapsia piti tehdä siihen asti kunnes se tyttö tulee...

En edes sano mielipidettäni tähän...

Tytön isoveljien kiva tietää, että ovat olleet lähtökohtaisesti epätoivottuja.

Äiti oli selittänyt pojille asian näin jonkun ultran jälkeen:

”Äitillä on monta sinistä karkkia, ja on myös tällaisia vaaleanpunaisia karkkeja. Äiti itkee ja on surullinen siksi, että olisi halunnut myöskin yhden vaaleanpunaisen karkin sinisten lisäksi. Mutta on äiti tietenkin iloinen myös siitä, että saa yhden sinisen karkin lisää.”

Kuinka sekaisin voi olla?

Kuinka sekaisin olet itse, kun toisten perheasiat kiinnostaa?

Vierailija
115/155 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, jos sanoo jotain positiivista, saa vain alapeukkuja :D

Vierailija
116/155 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konsta puhuu haastatteluissa fiksusti lasten kasvatusperiaatteistaan.

Vierailija
117/155 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostan että Konsta tekee myös paljon hyväntekeväisyystyötä. Lahdessa käynyt esiintymässä muun muassa vanhuksille ja tehnyt yhteistyötä seurakuntien kanssa esiintymällä heidän tapahtumissaan.

Juuri tuota minäkin Konstassa arvostan. Selkeästi hyväsydäminen ihminen.

Mitä pahaa tässäkin kommentissa on? :D

Vierailija
118/155 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itserakas? Ei kyllä yhtään. Tai no itsevarma, mutta hyvällä tavalla.

Vierailija
119/155 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itserakas? Ei kyllä yhtään. Tai no itsevarma, mutta hyvällä tavalla.

Joo on kyllä kaukana itserakkaasta. Suomessa terve itsevarmuus tulkitaan itserakkaudeksi. Ja kyllä Konstassa on myös nöyryyttä paljon.

Vierailija
120/155 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konsta vaikuttaa mielestäni reilulta tyypiltä. Lähes ainoa Kilpailija Tähdet Tähdet-kisassa, joka muisti huomioida myös bändin merkityksen esityksissä. Lisäksi hänestä huomasi kunnioituksen muita kiusaajia kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän