Mielipiteesi Konsta Hietasesta? Saako sukat pyörimään jaloissa?
Itse tykkään kovasti. Mites te?
Kommentit (155)
Ei se minusta nyt mikään erikoisen hyvä laulaja ole suomi on täynnä parempia ihan outoa tekemällä tehtyä hypetystä
Vierailija kirjoitti:
Ei se minusta nyt mikään erikoisen hyvä laulaja ole suomi on täynnä parempia ihan outoa tekemällä tehtyä hypetystä
Tähdet Tähdet-kisan voitti huikealla heittäytymisellä.
Vierailija kirjoitti:
Konsta lauleskelee. Ei laula. Äänestä puuttuu syvyys ja tunne, jos ne olisivat, olisi menestynyt aikaisemmin jo. Hiipuu muutamassa kuukaudessa entiselle tasolleen, tekee pikkukeikkaa.
Tämä on näitä, töllön ja iltalehtien hypetystä, ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Menestyneimmissä artisteissa on usein muutakin kuin laulutaito. Karismaa, persoonaa, heittäytymistä, muuntautumiskykyä tms. Konstassa on tätä kaikkea. Se kai vetoaa ihmisiin laulutaidon lisäksi. On hän keskimääräistä parempi laulaja kuin moni muu artisti tässä maassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menestyneimmissä artisteissa on usein muutakin kuin laulutaito. Karismaa, persoonaa, heittäytymistä, muuntautumiskykyä tms. Konstassa on tätä kaikkea. Se kai vetoaa ihmisiin laulutaidon lisäksi. On hän keskimääräistä parempi laulaja kuin moni muu artisti tässä maassa.
Juuri näin.
Arvostan että Konsta tekee myös paljon hyväntekeväisyystyötä. Lahdessa käynyt esiintymässä muun muassa vanhuksille ja tehnyt yhteistyötä seurakuntien kanssa esiintymällä heidän tapahtumissaan.
Ei saa. Kivan oloinen tyyppi, ihan kivan näköinenkin (vaikka aika väsyneen näköinen naamasta). Ei mitään vikaa, mutta ei mun miesmakua. Liian lyhytkin.
Hänet on myös valittu Vuoden 2019 Positiivisimmaksi lahtelaiseksi. Kertonee jotain hänen persoonastaan.
Erittäin viihdyttävä, erittäin lahjakas. Kunnollisen oloinen perheenisä.
Mutta kyllä se oma mies saa ne sukat pyörimään, kuten pitääkin.
Konstan edesottamuksia on mukava seurailla. Vieläkin tallessa Poika ja Ilves kirja jonka sain pikkupoikana.
Vierailija kirjoitti:
TUNGE SE KONSTA JO PERSEEEEESEEEEES!!!!
TUNGE ITSE JA MENE MUUALLE VALITTAMAAN!
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan saa. Hyvä esiintyjä, mutta muuten ei kyllä kiinnosta laisinkaan.
Karisma on niin tavanomaisen perunanenäisen perheenisän että vaikka onkin sympaattinen niin artistina siinä ei ole mitään mielenkiintoista. Ei niistä lähtökohdista saa maailmaa nyrjäytettyä ennennäkemättömään asentoon ja uuteen kulmaan, vaan tavistellaan menemään vaan.
Olen myös 84-syntynyt, ei ole Konsta aikoinaan herättänyt oikein mitään tunteita, eikä herätä oikein nykyäänkään. Onhan hän varmasti lahjakas kun on osaamista monella saralla. Yllättävän vanhentuneelta näyttää kasvoilta, liekö syynä alhainen rasvaprosentti.