Mielipiteesi Konsta Hietasesta? Saako sukat pyörimään jaloissa?
Kommentit (155)
Ihan ok. Sukat ei pyöri jaloissa, sillä Konsta on ikääni nähden niin nuori. Vaikuttaa fiksulta ja on todella taitava laulaja, sekä esiintyjä.
Minä pidän Konstasta, niin ihmisenä kuin esiintyvänä taiteilijana. Ei saa sukkia pyörimään jaloissa, mutta vaikuttaa mukavalta, huumorintajuiselta, perhearvoja arvostavalta ja järkevältä ihmiseltä. Lisäksi on eräs Suomen lahjakkaimmista esiintyjistä ja lauluntekijöistä. Uskomattoman monipuolinen, pystyy laulamaan uskottavasti mitä musiikkia tahansa. Ja osaa kirjoittaa älyttömän hienoja biisejä itselleen. Konsta on juuri sitä, mitä suomalaiseen musiikkikenttään on nyt kaivattu.
Perhekeskeinen, fiksu ja symppis tyyppi. Jalat maassa on ja pysyy, ei mitään merkkejä ylimielisyydestä. Taitava laulaja.
Ihan samanlainen hype kuin muutama vuosi takaperin Samu Haberista, ja nykyään kukaan ei enää kehtaa myöntää, että tykkäsi siitä joskus.
Suomen paras laulaja. Komea mutta vaatimaton.
Olen samaa vuosimallia kuin Konsta (-84). Olin häneen silloin Tenavatähti aikoihin ihastunut, heh. Symppis tyyppi , ihanaa , kun teki comebackin. Kauhea kriisi vain iski, ko tajusin, että ollaan melkein nelikymppisiä! Sehän oli vasta eilen, kun Konsta veti bensaa suonissa:)
Hyvähän tuo että välillä nousee joku uusi artisti esille ja tämä ehkä vetoaa laajempaan ja vähän vanhempaan yleisöön kuin nuoret artistit. Toivottavasti ei jää nyt ihan lyhyeksi tähdenlennoksi.
Ihana ja viriili mies. Jokaisen naisen unelma.
Ei ole hetkeen tullut julki Konstan kaltaisia monilahjakkuuksia. Ei voi kieltää sitä etteikö kyseessä olisi poikkeuksellinen lahjakkuus.
Ei todellakaan saa. Hyvä esiintyjä, mutta muuten ei kyllä kiinnosta laisinkaan.
Konsta vastailee itselleen. Säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Konsta vastailee itselleen. Säälittävää.
Kyllä Konstalla on ihailijoita täällä Vaikka et meinaa sitä uskoa.
Konsta on todella lahjakas muusikko, parantamisen kohdetta laulamisessa en juuri nyt keksi.
Mukavan oloinen ihminen, mutta ei ole henkisesti eikä ulkoisesti oikein tyyppiäni. Hänellä on kaunis perhe ja toivotan kaikkea hyvää hänen elämäänsä.
Ei saa. Nykänen kuoli ja tuksu on ties missä, Hirviniemi & Nieminen ja Kuustoset on jo loppuun kaluttu...onko niitä muita?