Kumman valitsisit, pikaruokapaikan hampurilaisen ja ranskalaiset limulla vai
Kotona tehdyn pitkään haudutetun borssikeiton ruisleipäpalalla ja voinokareella sekä lasillisella piimää/kefiriä?
Kommentit (18)
Jos noi on vaihtoehdot, niin pikaruoka. En pidä keitoista, etenkään borssista. Muuten kyllä valitsisin kotiruuan mielummin kuin pikaruuan.
Vierailija kirjoitti:
Jos noi on vaihtoehdot, niin pikaruoka. En pidä keitoista, etenkään borssista. Muuten kyllä valitsisin kotiruuan mielummin kuin pikaruuan.
Sama, mutta pidän kyllä keitoista yleensä. Borssikeitosta en välitä kuitenkaan ja piimää en saata juoda.
Jos mä söisin ne ranskalaiset, en jaksaisi enää hampparia syödä.
Tarviiko tätä edes kysyä, tottakai kotiruokaa!
Ton hampurilaisen. Olen lapsena oksentanut tuollaisen borssikeiton pitkin rinnuksiani (varmaan joku mahatauti) ja en ole sen jälkeen pystynyt edes haistamaan tuota keittoa ilman, että oksennus nousee suuhun. Sääli, oli mun lempiruoka lapsena.
Borssikeittoa, nam :). Ja vielä ruisleipää voilla. Ihan täydellistä. Pikaruokapaikan hampurilaisen söisin viimehädässä, jos ei mitään muuta olisi saatavilla ja nälkä aivan kauhea.
Hmmm, pitäisiköhän tehdä borssikeittoa? Tosin meillä ruokajuomana on arkena vesi ja jos leipää syödään (vain keittojen kanssa) niin niiden päälle puoliso sipaisee margariinia, minä oliiviöljyä.
Vierailija kirjoitti:
Ton hampurilaisen. Olen lapsena oksentanut tuollaisen borssikeiton pitkin rinnuksiani (varmaan joku mahatauti) ja en ole sen jälkeen pystynyt edes haistamaan tuota keittoa ilman, että oksennus nousee suuhun. Sääli, oli mun lempiruoka lapsena.
Kuinkahan moni on saanut vatsataudin syötyään viimeeksi roskaruokaa, ja saanut elinikäiset vammat kyseistä roskaruokaa kohtaan, että oksu lentää jos haistaakin sen.
Epäilen ettei kukaan.
Pitääkin tehdä borssikeittoa, nam! Siitä sentään tulisi ravittu olo, toisin kuin pikaruoasta, joka kyllä sisältää kaloreita, mutta ei mitään oikeita ravintoarvoja.
Eilen söin borskeittoa. Valitsen siis roskaruuan.
Piimän sijasta ternimaitoa
T Se vaikea vieras :)) olen allerginen hapatetuille ruoka-aineille ja lisäksi Lakto-ovo!
Riippuu siitä joudunko itse tekemään sen kotiruuan. Olen saanut aika lailla tarpeekseni kokkailusta, joten hampparin ottaisin. Kunhan se limu ei ole mitään aspartaamisotkua.
Keittoon saa tietysti smetanaa.