Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etkö päätä kuka on ystävä/kaveri

Vierailija
27.10.2020 |

? Aika outoa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän voi tietenkään vaikuttaa siihen, kuka on kaverini.

Vierailija
2/6 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka jollain voi olla paskoja kaverita? Kuinka on onnistunut änkeytyyn "kaveriksi"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ihan itse valita seurani.

Vierailija
4/6 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä päätän, kuka on kaverini. Kaikkea paskaa ei tarvitse hyväksyä. Hyväksikäyttäjät eivät ole mitään kavereita. Vastapalvelusten tulee toimia. Niin antaa kuin ottaa.

Vierailija
5/6 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä pitäisi sietää epämielyttävää henkilöä?

Vierailija
6/6 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä päätän keitä päästän elämääni niistä jotka elämääni haluaisivat. Jos haluaisin olla jonkun ystävä, mutta vastakaikua ei tule, niin ei voi mitään.

Ystävyyssuhteeni ovat AITOJA, eikä kenenkään tarvitse esittää mitään. Illanvietoissakin aidon ystävän kanssa voi saman illan aikana itkeä, nauraa, juhlia.. Ei tarvitse olla hymymaski naamalla, että onpa kivaa, jos joku vtuttaa. Aidon ystävän kanssa kohta ei enää v ituta ja juhlat voi jatkua.

Kerron tämän siksi, että elämääni soluttautui tuollainen kulissihymy ja hän ja jopa minä oikeasti ajattelin meidän olevan läheisiä ystäviä. Minulla soi kellot vähän väliä, kun kaikki oli aina hyvin ja yhtä juhlaa. Kaikki tällä ihmisellä oli niin ihanaa ja positiivista. Tietynlaiselle persoonalle tuo seura sopii, mutta ei tällaisen introvertin elämään.. Tiedän sen nyt, että minulla on jokin vaisto, johon jatkossa luotan. 

Kun kulissit sitten kaatui eronsa myötä, paljastui kuinka huonosti tällä meni. Elämänhallintaan liittyviä ongelmia (esim. raha-asiat, parisuhde (mies hoiti hänen asiansa kun ei itse kyennyt), vaikka osasi esittää aivan toisenlaista. Lisäksi astetta pahempia mielenterveysongelmia..

Hänen ongelmansa on jokaisen vastaantulevan pitäminen ystävänä. Ystäviä siellä, ystäviä täällä, mutta aitoja ystäviä tuo ihminen ei tule löytämään, koska on taas saanut kulissit pystyyn. Some täynnä hänen ihanuuttaan, taas lomalla ympäri Suomea, nyt täällä kohta siellä. 

Mutta tämän kaiken avautumisen loppuuun: tuo ihminen päättää, että kaikki ovat hänen ystäviään. Hän pitää yhteyttä kaikkiin ihmisiin, joita tuntee sadoittain. Häntä ei haittaa vaikka ystävyys olisi vähän yksipuolista eli hän ottaa aina yhteyttä.. Hän on oikeasti miellyttävän oloinen ihminen ja hänellä voisi oikeasti olla paljon ystäviä. Kukaan ei vain taida tietää mitä sieltä sisältä löytyy ihan oikeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän