Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jouluihmiset häiritsee elämää

Vierailija
27.10.2020 |

Lähisuvussani on ihminen,joka rrrrakasstaa joulua. Joulua aletaan laittaa jo nyt, lokakuussa. Itse taas lähes vihaan joulua,sitä hössötystä, pakollisia lahjoja, KRÄÄSÄÄ, sukuloimista, aterioita.. en saa lomailla, koska on vähintään kaksi paikkaa jossa on käytävä syömässä eli minun ja mieheni perhe. Molemmat pieniä joten vaikea luistaa noista.. No lisäksi pitäisi rampata molempien mummolassa. Huono omatunto jos itsekkyyttään ei joulua juhli.

Minua tämä stressaa. En kestä sitä kyselyä mitä haluamme syödä, milloin,haittaako jos puoli sukua on yhtä aikaa, nyt jo alkaa se hössötyd ketä minne mitä. Kaikki tietävät, että en pidä ja jopa vihaan joulua, mutta ei.. ei heillä mene jakeluun kun hienovaraisesti vihjaan että ihan sama mitä syödään (minun puolestani vaikka hernekeittoa), en jaksa suunnitella. En ole selvinnyt edes viime joulusta ja taas pitää rampata kaupoissa ja kylässä.

Miten selviätte te joulunvihaajat, miten selvitä jos oikeasti on tällaista ettei voi kieltäytyä kun muka on niin tärkeää sukulaislapsille, että juuri minä sinne menen syömään?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma moka jos suostut tohon ramppaamiseen. Itsellä ainakin ihana joulu kun saa olla kotona:)

Vierailija
2/4 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö aikuinen ihminen saa suutaan auki? Minä ilmoitin naimsiin mennessäni, että meidän oma pikkuperhe luo omat joulutraditionsa ja hektisen elämän vastapainoksi joulu rauhoitutaan ja vietetään kotona. Näin olemme tehneet aina.

Tänä vuonna voit sitäpaitsi vedota koronaan: et halua tartuntariskin vuoksi osallistua yhteiseen joulunvietton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todelliset joulunvihaajat ja fiksut ihmiset päättää ihan itse, miten joulunsa viettää. Kenenkään ei ole pakko rampata missään ellei halua.

Vierailija
4/4 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä joulu on oman perheen rauhoittumista ja keskenään oloa, ei missään sukulaisissa laukkaamista. Joulua tehdään mahdollisimman kevyellä kädellä ja vähällä stressillä. Lahjoja ei ole ollut enää vuosiin, ja jouluruuatkin on muovautuneet matkan varrella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän