Voiko todellinen vetovoima olla yksipuolista?
Jos ihminen tuntee suurta vetovoimaa toiseen, niin voiko se koskaan olla yksipuolista?
Kommentit (9)
Voi olla ja usein onkin. Tuhannet olivat ihan lääpällään rakastuneita Elvikseen ja Marilyniin. Beatlesin ja Dingon perään jo kiljuttiin ja itkettiin konserteissa.
Kyllä, ei vetovoimaan kahta tarvita. Vetovoima on yksi- tai kaksipuolista
Leila Koo kirjoitti:
Voi olla ja usein onkin. Tuhannet olivat ihan lääpällään rakastuneita Elvikseen ja Marilyniin. Beatlesin ja Dingon perään jo kiljuttiin ja itkettiin konserteissa.
No en nyt tarkoita tällaista julkkisvetovoaa. Vaan sitö, jos toinen ihminen vaan yksinkertaisesti vetää puoleensa ja hänen seurassaan hymyilyttää ja tuntuu taivaalliselta.
Sehän omat hormonit himot kuvitelmat mikä sen tekee . Läähätys . Himot vetää . Paljon mielikuvitusta . Kuvittelee ajatuksissa kaikkea . Ehkä pitäisi silloin kirjoitella satukirjoja tai rakkausromaaneja . Niistä kuvitelmista .
Kyllä sen vetovoiman tuntee ja tietää jos se on molemmin puoleista. Kuin sähköisku.
On mahdollista. Ja usein ihastuminen voikin olla yksipuolista ja sen takia siitä ei mitään tulekaan. Kun on vastavuoroinen ihastuminen, niin se voi parhaimmillaan johtaa vuosisadan rakkaustarinaan.
Mä oon kaikkien kanssa eri mieltä. Sellaista hullua jännitettä ei voi syntyä jos toinen ei ole mukana!
Kyllä voi olla. Olin itse nuorempana aika ok näköinen nainen ja törmäsin valitettavan usein tähän, että joku opiskelu- tai työkaveri oli oikein todella syvästi ihastunut ollut jo pitkään, kuvitellut ties mitä sielunkumppanuuksia ja että on molemminpuolista. Vain, koska minä olin toki peruskohtelias ihmiselle joka tuli minulle juttelemaan usein, kertomatta mitään ihastuksesta tms. Sitten tuli kylmää vettä niskaan kun se lopulta, joskus jopa vuosien haaveilun jälkeen teki sen varsinaisen aloitteen, ja jouduin sanomaan ei, koska ei mulla ollut mitään tunteita tyyppiä kohtaan.
Helposti. Omalla kohdalla on aina ollut.
Viimeksikin kun koin aivan valtavia kemioita ja yhteenkuuluvuutta, vastapuolen tunteet olivat pelkästään kaverilliset.