Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viime hetken vinkkejä!

Vierailija
05.02.2014 |

Olen menossa juttelemaan yrityksemme toimitusjohtajan kanssa oman esimieheni käytöksestä. Olen avautunut täälläkin työpaikkakiusaamisesta jota tämä nainen (pomoni) harrastaa, ja olen kerännyt pikkuhiljaa esimerkkejä ja todisteita pomon käytöksestä.

Haluaisin viime hetken vinkkejä siihen, miten pystyisin esittämään asiani mahdollisimman johdonmukaisesti, pomoani demonisoimatta vaan lähinnä toivoen että saisin hänen käytökseensä muutosta.

Tässä esimerkkejä pomoni käytöksestä:

- Minua syytetään virheistä joita en tee. Tämä on päivittäistä, eikä johda koskaan anteeksipyyntöön tai pahoitteluun. Jokainen aamu alkaa näillä syytöksillä

- Pomoni mitätöi minua

- Minut ignoorataan, kokouksissa olen ilmaa, minulle ei puhuta. Kollegoitani kohdellaan korostetun ystävällisesti

- Minulta on ylityöt kielletty, mutta samaa työtä tekevä kollega saa niitä tehdä. Minun pitää ehtiä tehdä työt työajalla, kollegani saa tarvittaessa tehdä töitä kotona/jäädä ylitöihin.

- Pomo haukkuu minua muille, mm. kollegoilleni ja muulle johdolle.

- Minulta vaaditaan työsuorituksia, joihin ei opasteta, sanotaan vaan että OTA SELVÄÄ

- Pomoni huutaa minulle, jos yritän pyytää neuvoa, esim. viime viikolla yritin jutella eräästä kiireisestä työtehtävästä, pomoni VALEHTELEMATTA karjaisi minulle vain että EI NYT!!!!!! Säikähdin niin että meinasi itku tulla. Ja en todellakaan ole mikään herkkä.

-Pomo vihjailee jatkuvasti että "jos ei pärjää, kannattaa varmaan hakea muuta työtä." Tätä jo ei päivittäin, niin viikoittain. Ja siis tilanteissa joihin mulla ei ole osaa eikä arpaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet rohkea kun puolustat itseäsi, mutta millä tavalla olet kerännyt todistusaineistoa?

Vierailija
2/3 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kirjoittanut esimerkkejä ylös, printannut v-mäisiä e-meilejä, jutellut ihmisten kanssa jotka pomoni on käytöksellään savustanut ulos.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ol, toivottavasti tukenasi on vahva pääluottamusmies tai liiton lakimies, jos esimiehesi onkin samassa kimpassa pomosi kanssa. Kuulostaa pahalta työpaikkakiusaamiselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä