Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Klarna ei huomioi omaehtoisia luottokieltoja

Vierailija
27.10.2020 |

Onnea vain ja menestystä kaikille meille, joilta on viety henkilötietoja Vastaamon tietomurrossa. Klarnalle pitää itse tehdä ostoesto soittamalla numeroon 09 425 99772. Yritin sitä, mutta arvio jonotusajalle on lähes tunti.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ei ole luottotiedot kunnossa joten aika vaikea kenenkään käyttää hyväksi. Toki laitoin silti nuo kiellot päälle.

Vierailija
2/37 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö onnistu muuten kuin soittamalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei, kun jopa luottoluokituksella D saa osamaksulle.

Nojatuoli maksamatta

Vierailija
4/37 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö onnistu muuten kuin soittamalla?

Kysyin tätä chatissa kirjautuneena palveluun, mutta asiakaspalvelija ei muuta tapaa osannut neuvoa.

Vierailija
5/37 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mahtaisi mikään lakimuutoskaan mitään sen suhteen että tulisi olla vankempi varmennus, koska pohjoismainen firma.

Meneeks näin?

Vierailija
6/37 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö olla yhteydessä Svea:an yms paikkoihin myös. Vai pitääkö olla itse avattu tili ensin ennenkuin pystyy tilaamaan? Entä pikavippifirmat? Harmittaa uhrien puolesta todella paljon.

Vierailija
7/37 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö olla yhteydessä Svea:an yms paikkoihin myös. Vai pitääkö olla itse avattu tili ensin ennenkuin pystyy tilaamaan? Entä pikavippifirmat? Harmittaa uhrien puolesta todella paljon.

Pelkään pahoin että se menee juuri noin ellei halua joutua selvittelemään asioita jälkikäteen. Aika monta tahoa, joihin on oltava yhteydessä.

Vierailija
8/37 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla edes laillista ja mahdollista, että pelkän HETU:n ja nimitietojen ja osoitetietojen perusteella voi tilata? Tähän on saatava ja myöskin tehtävä lakimuutos ja nopeasti. Kyllä onnistuu tehdä lakimuutos, kun vaan halutaan että onnistuu. Nyt eletään kyberrikollisuuden aikaa = nykypäivää.

Identiteetivarkauksia on ollut esillä jo paljon tähänkin saakka.

Vierailija
9/37 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listataan kaikki mahdolliset paikat, joita tulee mieleen:

Klarna, Svea

Vierailija
10/37 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Listataan kaikki mahdolliset paikat, joita tulee mieleen:

Klarna, Svea

Mash, Ellos

Vierailija
11/37 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli niiltä saa osamaksulla vaikka on luottotiedot mennyt? Hyvä tietää.

Vierailija
12/37 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klarna saattaa kyllä nyt ruuhkautua ja pahasti. Eivät hekään ole varautuneet tällaiseen. Toivotaan että nyt tämä tajuttaisiin tosissaan ja muutos tulisi (vahva varmennus).

Vierailija
13/37 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vit tu noita paikkoja on paljon ja uhreja myöskin. Miettikää kun nyt kaikki, tai edes joka kolmas uhri aloittaa kieltorumban noihin.

Eikö onnistu jokin nopea pikalaki tähän millään???????

Vierailija
14/37 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä pakko saada jokin nopea lakimuutos tähän. Päättäjät nyt nopeaa reagointia!!!!! Vakava suhtautuminen.

Vierailija
15/37 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuhkassa Klarna. Mä kun olen joskus parivuotta sitten soittanut (ihan muissa asioissa), niin on päässyt alta viiden minuutin linjoille.

Vierailija
16/37 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka pystyis laittamaan päättäjille twitteriin asiasta, niin pliis laittakaa.

Miten tää tieto saadaan noille päättäjille ja herätettyä noi sieltä eduskuntasalin istuimista?

Vierailija
17/37 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klarnan edustajalta kommentti ketjuun, nyt ja heti!

Vierailija
18/37 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helv**** ! Onhan tää aivan käsittämätöntä että noista firmoista voi ostaa pelkällä hetulla! Miten on mahdollista! Ei mulla ole nyt aikaa roikkua tunteja puhelimessa ( vaikka se puhelin tossa pöydällä olisikin kaiutin päällä ) itkettää tää koko sotku 😔😢

Vierailija
19/37 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansalaisaloite ja kans.adressi voi olla hidas. Päättäjien on nyt itse tajuttava ja herättävä tähän ja tämän vakavuuteen.

Vierailija
20/37 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klarna saattaa kyllä nyt ruuhkautua ja pahasti. Eivät hekään ole varautuneet tällaiseen. Toivotaan että nyt tämä tajuttaisiin tosissaan ja muutos tulisi (vahva varmennus).

Samoin muutkin ruuhkautuvat kuten Ellos, Mash, Svea ym. myöskin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi